Ogólnopolskie forum modelarzy FSR

Ogólnopolskie forum modelarzy FSR
Teraz jest 28 kwi 2024, 23:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 kwi 2006, 17:16 
Offline
Adept
Adept

Dołączył(a): 21 mar 2006, 19:17
Posty: 57
Lokalizacja: Olsztyn
mam pytanie jak poprawnie wkleic mocowanie silnika, na co zwrocic uwage ? z gory dziekuje za pomoc :)

_________________
GG: 3461200
Jestem poczatkujacy i co z tego, kazdy kiedys zaczynal...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 maja 2006, 23:20 
Offline
Fachowiec
Fachowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 mar 2006, 02:37
Posty: 327
Lokalizacja: Warszawa
Maphr, niebardzo wiem co masz na myśli mówiac poprawnie wklejone łoże, to zależy od wielu czynników,Czy mógłbyś wstawić zdjęcie swego modelu w którym chcesz wkleić łoże silnika, bo tak to trudno coś konkrentego ci powiedzieć :)

_________________
Nie popełnia błędów ten, co nic nie robi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08 maja 2006, 00:03 
Offline
Adept
Adept

Dołączył(a): 21 mar 2006, 19:17
Posty: 57
Lokalizacja: Olsztyn
jutro zalacze fotke a glownie chodzi mi o to jak przytwierdzic loze do kadluba na co zwracac uwage :)

_________________
GG: 3461200
Jestem poczatkujacy i co z tego, kazdy kiedys zaczynal...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08 maja 2006, 00:16 
Offline
Fachowiec
Fachowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 mar 2006, 02:37
Posty: 327
Lokalizacja: Warszawa
W zależnosci od ukształtowania kadłuba, wymaga to wykonania stopki pod własciwe mocowanie, jeżeli uchwyty łoża sa metalowe,to krawędzie ich musza być bezwzględnie stępione, przeciwnym wypadku przy zdeżeniu modelu wytną łoże z mocowania matą szklaną, a takie mocowanie należy zrobić

_________________
Nie popełnia błędów ten, co nic nie robi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08 maja 2006, 09:33 
Offline
Adept
Adept

Dołączył(a): 21 mar 2006, 19:17
Posty: 57
Lokalizacja: Olsztyn
tak jak obiecalem zalączam zdięcie :), taką stopke z czego sie wykonuje najczesciej ?

pozdrawiam Arek


Załączniki:
kad.JPG [28.09 KiB]
Pobrane 250 razy

_________________
GG: 3461200
Jestem poczatkujacy i co z tego, kazdy kiedys zaczynal...
Obrazek
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 maja 2006, 10:19 
Offline
Fachowiec
Fachowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 mar 2006, 02:37
Posty: 327
Lokalizacja: Warszawa
Zależy czy łoże czy przekładnia(jaki jej rodzaj), ja k to pierwsze to sprawa jest prosta, najpierw wklej poprawnie wał.Dzieki temu bedziesz wiedział jakie rozmiary mają mieć uchwyty łoża silnika, silnik ma być zamocowany bezpośrednio do nagwintowanych prętów aluminiowych, o przekroju kwadratowym(łoże), dalej profile mają być połączone gumowymi, lordami do uchwytów, które najlepiej wykonać z kawałka aluminiowej listwy kantowej, i miedzy nią a dnem dać podkładkę z sklejki olchowej, lub innego twardego drewna(niepozwoli ona na odkształcenie dna przy zdeżeniu), i całość zalaminować mata szklaną do dna.Elementy metalowe musza mieć tępe krawedzie, zarówno te na zewnątrz jak i pod matą szklaną..Jeśli z niewiadomego powody wężyk paliwa będzie przeciety, to najpredzej od tego :!:
Ps Pan Franek jeszcze tą łódke odbija :?: :D

_________________
Nie popełnia błędów ten, co nic nie robi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08 maja 2006, 10:55 
Offline
Adept
Adept

Dołączył(a): 21 mar 2006, 19:17
Posty: 57
Lokalizacja: Olsztyn
nie znam Pana Franka :) ta łódka jest od mego znajomego on ja nabyl od innego znajomego i tak sie to ciagnelo :), a silniczek z przekładnia bedzie.

_________________
GG: 3461200
Jestem poczatkujacy i co z tego, kazdy kiedys zaczynal...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08 maja 2006, 12:56 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2006, 14:25
Posty: 611
Lokalizacja: Bellechatoix
Mała korekta do postu Elwisa:
Powinieneś najpierw przygotować CAŁY zespół napędowy, tzn. łoże, lordy, stopki , sprzęgło, i wał. następnie w miejsce sprzęgła wstawić sztywny element o wymiarach sprzęgła, który zapewni osiowość wału z osią silnika i WSZYSTKO RAZEM SPASOWAć I WKLEIĆ w kadłub. Tylko taką metodą unikniesz wielu problemów...
A najlepiej po po prostu to zobaczyć...

_________________
Piotr Jędrzejczak POL-555


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08 maja 2006, 20:51 
Offline
Fachowiec
Fachowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2006, 21:24
Posty: 233
Lokalizacja: olsztyn
witam wszystkich ,arek dziwie sie że nie chcesz zobaczyć u mnie jak to się robi.piotruś dobrze mówisz ale kolega może bez problemu zobaczyć i dotknąć to w mojej nowej 15 t4 którą teraz w wielkiej boleści składam :wink: pozdrawiam wszyskich marekż


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL