Zależy czy łoże czy przekładnia(jaki jej rodzaj), ja k to pierwsze to sprawa jest prosta, najpierw wklej poprawnie wał.Dzieki temu bedziesz wiedział jakie rozmiary mają mieć uchwyty łoża silnika, silnik ma być zamocowany bezpośrednio do nagwintowanych prętów aluminiowych, o przekroju kwadratowym(łoże), dalej profile mają być połączone gumowymi, lordami do uchwytów, które najlepiej wykonać z kawałka aluminiowej listwy kantowej, i miedzy nią a dnem dać podkładkę z sklejki olchowej, lub innego twardego drewna(niepozwoli ona na odkształcenie dna przy zdeżeniu), i całość zalaminować mata szklaną do dna.Elementy metalowe musza mieć tępe krawedzie, zarówno te na zewnątrz jak i pod matą szklaną..Jeśli z niewiadomego powody wężyk paliwa będzie przeciety, to najpredzej od tego
Ps Pan Franek jeszcze tą łódke odbija