Ogólnopolskie forum modelarzy FSR

Ogólnopolskie forum modelarzy FSR
Teraz jest 27 kwi 2024, 22:37

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02 mar 2006, 23:55 
Offline
Adept
Adept
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2006, 23:58
Posty: 45
Lokalizacja: Ruda Ślaska
Ja juz wiem o co chodzi.
Jeszcze jedno pytanie.
Czy podczas wyścigu paliwo ze zbiornika wyrównawczego może w małych ilościach wylawać się do wnętrza modelu( oczywiście przez odpowietrznik)?
Dziękuję i pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03 mar 2006, 00:06 
Offline
Fachowiec
Fachowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 mar 2006, 02:37
Posty: 327
Lokalizacja: Warszawa
Wylewa się, i to napewno bo nieraz Vałki ze zbiorniczkami wyrównawczymi wyławiałem!!
:twisted:

_________________
Nie popełnia błędów ten, co nic nie robi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03 mar 2006, 00:07 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2006, 22:38
Posty: 3097
Lokalizacja: Wrocław
Elwis. ale Ty Pistolet jesteś :!: :wink: . Ja napisałem skrótowo nikt nie stosuje ciśnienia ze skrzyni korbowej w FSR-ach. U Nas wystarczy ciśnienie z rury. w samolotach to co innego Oni tam mają inne gażniki. i tak w ogóle wszystko mają inne. w wielu wypadkach Lotnicy nie stosują rur rezonansowych. (wyścigi, F1C itp). Więc ciśnienie biorą zkarteru. U nas nie ma takiej potrzeby



Jeżeli zbiorniczek jest dobrze zrobiony to paliwo nie ma prawa się wylewać!


Ostatnio edytowano 03 mar 2006, 00:12 przez AndrzejC, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03 mar 2006, 00:13 
Offline
Fachowiec
Fachowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 mar 2006, 02:37
Posty: 327
Lokalizacja: Warszawa
Panie Andrzeju ,sam pan powiedział że forum to jest dla poczatkujących.Bądżmy rzeczowi i nieopierajmy naszych wypowiedzi na domniemaniu że każdy kto nas czyta napewno sie domyśli.
Ja wiem że pana nieprzegadam i niemam nawet takiego zamiaru :P
Pozdrawiam
Adrian Malinowski (ten od wsciekłego dalmatyńczyka) :twisted:

_________________
Nie popełnia błędów ten, co nic nie robi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03 mar 2006, 00:14 
Offline
Adept
Adept
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2006, 23:58
Posty: 45
Lokalizacja: Ruda Ślaska
Dobrze.Zastosuję się do wskazówek i wykonam taki zbiornik.
O sukcesach powiadomie.
Dobranoc.
Rano trzeba wstać do pracy :cry:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03 mar 2006, 00:18 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2006, 22:38
Posty: 3097
Lokalizacja: Wrocław
Chlopie my się tu nie klócimy. myślę że to jest w miarę rzeczowa polemika
ale niestety jest tak jak piszę. nic na to nie poradzę :wink: Daj ciasteczko pieskowi ode mnie :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03 mar 2006, 00:23 
Offline
Fachowiec
Fachowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 mar 2006, 02:37
Posty: 327
Lokalizacja: Warszawa
Słusznie prawicie panie panie Andzrzeju ,a ciasteczko dam!!

_________________
Nie popełnia błędów ten, co nic nie robi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 mar 2006, 22:19 
Offline
Kozak
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2006, 00:46
Posty: 413
Lokalizacja: Warszawa
Zbiornik wyrównawczy nigdy :!: nie jest pod ciśnieniem. Pod ciśnieniem jest zbiornik główny z którego napełniamy zbiornik wyrównawczy. :!: :!:. Nigdy nie wylewa się z niego paliwo -chyba, że jest uszkodzony zbiorniczek , lub iglicowy system zasilania.


Załączniki:
ZBIORNIK_W.jpg
ZBIORNIK_W.jpg [ 15.31 KiB | Przeglądane 4889 razy ]

_________________
MAREK POL-455
marko52@konin.lm.pl
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04 mar 2006, 00:15 
Offline
Fachowiec
Fachowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 mar 2006, 02:37
Posty: 327
Lokalizacja: Warszawa
Te dwa ostanie przypadki 8)


No ale... no właśnie panie Marku a co z odpowietrzeniem? Przecie jeżeli łódka wywróci sie to praktycznie przez nie powinno wyciekać paliwo<chyba ze jóż są zbiorniczki z odpowietrzeniem posiadajacym zawór??

_________________
Nie popełnia błędów ten, co nic nie robi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04 mar 2006, 00:38 
Offline
Adept
Adept
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2006, 23:58
Posty: 45
Lokalizacja: Ruda Ślaska
Panie marko52 co się stanie jak zamknie się zaworek w zbiuorniku wyrównawczym pod wpływem wysokiego stanu paliwa?
Czy nie jest tak, że po zamknięci zaworu brak jest odpowietrzania?
Jeśli można co to jest iglicowy system zasilania??
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04 mar 2006, 08:44 
Offline
Kozak
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2006, 19:28
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
Nie ma obawy. Nawet jak łódka się przewróci to co. A jak wycieknie trochę paliwa to ryby będą miały obstrukcję (rozwolnienie), a na odpowietrzenie wystarczy mały otworek np 1mm. Marko 52 jest profesjonalnym modelarzem i w swoim zbiorniczku zastosował końcówkę którą można nabyć u Pana Stcha. S.G.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04 mar 2006, 09:34 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2006, 22:38
Posty: 3097
Lokalizacja: Wrocław
Bardzo dobrze sprawdza się iglicowy zaworek od gażnika od Jawki{motorower} a pływak nieco pomniejszony od malucha.
Marek zrób jeszcze zdjęcia środka tego zbiorniczka( bo Ty to tak pięknie umiesz robić :lol: :wink: ) bo Młody dalej nie do końca wie o co chodzi w tym patencie. Pozdrowionka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04 mar 2006, 11:15 
Offline
Kozak
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2006, 00:46
Posty: 413
Lokalizacja: Warszawa
Łódka nie powinna się wywracać , ale jeżeli już tak będzie to woda moze być w zbiorniczku wyrównawczym, ale tylko w zbiorniczku :!: :!: W zbiorniczku jest mała ilość paliwa . Konieczne jest zastosowanie zaworu zwrotnego na linii rura rezonansowa(tłumik) - główny zbiornik paliwa ,co zapobiega dostaniu się wody do paliwa przy wywrotce do zbiornika głównego. Najlepiej użyć gotowych zbiorniczków wyrównawczych wraz z wyposażeniem .Jeżeli chodzi o średnicę silikonów paliwowych to nie widzę związku i kłopotów związanych z pracą silnika

_________________
MAREK POL-455
marko52@konin.lm.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04 mar 2006, 23:14 
Offline
Praktykant
Praktykant

Dołączył(a): 09 lut 2006, 15:23
Posty: 189
Lokalizacja: Sompolno
:D

_________________
Czy potrafisz patrzeć nie po to by widzieć, ale po to by dostrzec?


Ostatnio edytowano 28 kwi 2006, 22:55 przez WHITE&RED, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 mar 2006, 23:40 
Offline
Kozak
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2006, 00:46
Posty: 413
Lokalizacja: Warszawa
Stanisław ma całkowitą rację :!: :!: :D

_________________
MAREK POL-455
marko52@konin.lm.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL