Ogólnopolskie forum modelarzy FSR

Ogólnopolskie forum modelarzy FSR
Teraz jest 27 kwi 2024, 21:59

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 01 sty 2007, 17:48 
Offline
Początkujący
Początkujący

Dołączył(a): 01 sty 2007, 17:40
Posty: 6
Lokalizacja: wielun
Hej wszystkim jestem poczatkujacym (dopiero zaczynam) modelarzem chcialem sie zwrocic o pomoc w doradzeniu mi jaki model moglbym sobie zrobic ewentualnie kupic juz gotowy, jaki silnik mam wybrac.

Prosze o pomoc
dziekuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01 sty 2007, 18:01 
Offline
Praktykant
Praktykant

Dołączył(a): 01 lis 2006, 13:47
Posty: 75
Lokalizacja: RASZYN/WARSZAWA
to wszystko kolego zależy od tego ile chcesz przeznaczyć na twoje nowe hobby kasy
ja też jestem początkujący i powiem ci że chcąc startować w zawodach musisz
przeznaczyć trochę pieniążków

_________________
Pozdrawiam bobert73
PL- 453


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01 sty 2007, 19:26 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2006, 22:38
Posty: 3097
Lokalizacja: Wrocław
Bobert nie strasz Adepta. Wbrew pozorom te nasze łodki nie kosztują az tak drogo. łódkę mozna zbudować niskim dość kosztem. Bo do wyczynu droga daleka. Patryg jezeli masz jakies radyjko i motorek odpowiedniej dla naszych łódek pojemnosci (3,5 7,5 albo 15 cm3) to mozesz zacząć zabawę w FSRy.
Dla poczatkujących mamy tzw klasę standard w tej konkurencji mozesz popływac na początku. to jest klasa własnie dla początkujących. pojemnosc silnika jest ograniczona do 3,5 cm i nie ma w niej zadnych przekladni i innych utudnień. przepisy znajdziesz na stronie głownej. Określ się czym dysponujesz a na pewno Ci doradzimy co powinienes z tym sprzętem zrobić. jezeli nie masz niczego to będzie troszkę trudniej ale tu jednak parę zł trzeba będzie zainwestować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Pomoc
PostNapisane: 01 sty 2007, 19:39 
Offline
Początkujący
Początkujący