LUDEK napisał(a):
WITAM Danielu
Wyrażam przekonanie, iż w Żninie jako fascynat NITRA pływałeś na paliwie standard.
Obserwując jazdę Twojego modelu miałem wielki stres że jestem taki cieńki "bolek".
Jeżeli publicznie napiszesz, iż NITRO w kl. STD jest bee, dostajesz sprzęgło gratis.
Zaufaj mi, iż testatorem swoich wyrobów jestem sam i mam w tym trochę doświadczenia.
Nawiązałem kontakt z CHEMIKAMI by opracowali mi coś w rodzaju "papierków lakmusowych"
stwierdzających w mieszance metanolu i rycyny obecność NITRA.
Fajnie będzie, każdy będzie mógł pływać na własnym paliwie.
To tankowanie paliwem organizatora całkowicie nie zdaje egzaminu.
Pozdrawiam
LUDEK
Przyznam ze nie wyobrazam sobie gdybym wystartowal w Zninie na rasoawnym paliwie.
To by bylo cos podlego. Przyjezdzam na zawody dla frajdy. Popsuloby to cala radosc z wyprawy. Na dodatek jak moglbym spojzec w oczy Tobie, AndrzejowiC, sedziemu Grabowskiemu i innym?
Wlasnie dlatego chcialem startowac w zwyklych 3.5kach by moc wystartowac na paliwie z nitro.
Niestety jak to napisalem w moim watku wydech odmowil wspolpracy...
W piatek rano jeszcze przed zawodami mialem okazje puscic mojego standarta z nitro. Ci co widzieli jak to plywa byli zachwyceni
Nawet ktos zapytal dlaczego on tak zap......la?
Na zawodach plywalem na paliwie ktore kupilem od Ciebie w zeszlym roku w Bornym.
Zalozylem ze jest typowe do standartow
W Zninie pogoda byla idealna dla malych lodeczek.
Dlaczego moj model plynal szybko? Przede wszyskim mam inny silnik.
Mam wrazenie ze silniki samochodowe sa lepsze. Wprawdzie kreca slabiej niz stare MVVSy czy Webry (To bylo widac bardzo w pierwszym biegu - nie mialem ZADNYCH szans z ciemnoczerwonym modelem) ale sa duzo lepsze od wodnych ASP.
Za jakis miesiac opisze co tu mozna poprawic w STD by plywal szybciej.
pozdrawiam
Daniel