Ogólnopolskie forum modelarzy FSR

Ogólnopolskie forum modelarzy FSR
Teraz jest 27 kwi 2024, 22:39

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Swiece żarowe
PostNapisane: 14 kwi 2006, 23:02 
Offline
Wrocław Team
Wrocław Team
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2006, 20:19
Posty: 386
Lokalizacja: TRZEBNICA
Czym różnią się świece żarowe standardowe od tych "turbo"?Oczywiście oprócz gabarytów które zresztą widać gołym okiem?Mają jakieś szczególne własności?Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2006, 23:04 
:idea:


Ostatnio edytowano 31 gru 2006, 02:31 przez meniu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2006, 23:13 
Offline
Wrocław Team
Wrocław Team
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2006, 20:19
Posty: 386
Lokalizacja: TRZEBNICA
Witaj Meniu.To wiem. Ale,czy oprócz tego jest jeszcze coś szczególnego w tych świecach.Czyj to patent? CMB?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2006, 23:15 
:idea:


Ostatnio edytowano 31 gru 2006, 02:32 przez meniu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł: Świece
PostNapisane: 14 kwi 2006, 23:29 
Offline
Kozak
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2006, 00:46
Posty: 413
Lokalizacja: Warszawa
Świece turbo uszczelnienie mają na stożku , nie na gwincie. Czy się różnią od zwykłych uszczelnianych podkładką nie wiem.

Myślę , że niema różnicy TURBO są wygodniejsze do stosowania :idea:

_________________
MAREK POL-455
marko52@konin.lm.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2006, 23:34 
Offline
Wrocław Team
Wrocław Team
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2006, 20:19
Posty: 386
Lokalizacja: TRZEBNICA
VALVOLA 3,5 to najnowszy wypust CMB?Ladne osiągi.Daje dużą moc na przekładni.Pozdrawiam

Do Marka.Myślałem że jest różnica W żywotności oraz niezawodności.Ale skoro niema to rzeczywiście jest wygodniejsza w użyciu.Pozdrawiam.A.D.

Edytowany przez admin : Następnym razem proszę użyć funkcji "Zmień", zamiast umieszczać dwa posty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2006, 14:57 
:idea:


Ostatnio edytowano 31 gru 2006, 02:32 przez meniu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2006, 15:58 
Offline
Początkujący
Początkujący

Dołączył(a): 24 lut 2006, 19:04
Posty: 17
Lokalizacja: OStrołęka
Na świecy turbo silnik teoretycznie osiąga wyższą moc ponieważ w mniejszym stopniu niż tradycyjna świeca zakłóca ona kształt komory spalania. Różnica ta jest odczuwalna szczególnie w silnikach o małych pojemnościach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2006, 17:02 
Offline
Wrocław Team
Wrocław Team

Dołączył(a): 18 lut 2006, 19:48
Posty: 81
Hallo,

dokladnie tak jest. Przykladowo w starych silnikach Rossi 2.5 ccm
spirala byla zintegrowana z komora spalania, to znaczy po uszkodzeniu
spirali trzeba odkrecic 6 srub i cala glowice wymienic.
Na szczescie sie to nie przyjelo.
Co do trwalosci, to swieca Rossi 8 turbo po ok 45 min. w silniku
15 ccm wyglada jak nowa.

Bolek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL