Jest to Wr-ek który mocujesz jak najbliżej motorka,w wygodnym miejscu,łącząc przewód paliwowy z WR-a do gażnika w motorku.W Twoim gażniku/samochodowy/śruba regulacyjna paliwa może pozostać na swoim miejscu,ale max odkręcona aby dało to pełny przepływ paliwa bo wówczas rolę przejmie właśnie WR-ek.Ważne aby zachować szczelność,więc doświadczalnie musisz wykręcić tę śrubkę regulacyjną w gażniku.Możesz też wykręcić całkowicie i w to miejsce wkręcić śrubkę "zaślepiającą" ale nie ma takiej potrzeby. W większości motorków gażniki są razem z WR-em,a wtym przypadku jest inaczej i jedynie co łączy silnik z WR-em to przewód paliwowy/jak najkrótszy najlepiej/Jeden i drugi sposób sprawdza się.A jak daleko prace na łódeczką posunięte? Pozdrawiam
_________________ Andrzej D POL-567 http://www.perkoz.netau.net/ "Imperare sibi maximum est imperium"
|