Ogólnopolskie forum modelarzy FSR

Ogólnopolskie forum modelarzy FSR
Teraz jest 28 kwi 2024, 21:39

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: WR
PostNapisane: 06 lut 2011, 20:08 
Offline
Wrocław Team
Wrocław Team
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2006, 20:19
Posty: 386
Lokalizacja: TRZEBNICA
Do crimena76:
Tu masz przykładowo jeden z wielu rozwiązań.
Pozdrawiam.


Załączniki:
Komentarz: poszczególne elementy
IMG_0032.JPG
IMG_0032.JPG [ 105.83 KiB | Przeglądane 4033 razy ]
IMG_0029.JPG
IMG_0029.JPG [ 101.56 KiB | Przeglądane 4033 razy ]
Komentarz: opis działania
IMG_0025.JPG
IMG_0025.JPG [ 101.19 KiB | Przeglądane 4033 razy ]
Komentarz: Kompletny WR
IMG_0037.JPG
IMG_0037.JPG [ 97.89 KiB | Przeglądane 4033 razy ]

_________________
AndrzejD
POL-567
http://www.perkoz.netau.net/

"Imperare sibi maximum est imperium"
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WR
PostNapisane: 07 lut 2011, 09:08 
Offline
Praktykant
Praktykant

Dołączył(a): 23 sie 2010, 11:00
Posty: 132
Dzięki
to takie coś widziałem u Ciebie w Bornym w std.
To coś się wkręca zamiast iglicy do gaźnika, tak mam to rozumieć, czyli dedykowane jest do konkretnego gaźnika?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WR
PostNapisane: 07 lut 2011, 10:31 
Offline
Wrocław Team
Wrocław Team
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2006, 20:19
Posty: 386
Lokalizacja: TRZEBNICA
Jest to Wr-ek który mocujesz jak najbliżej motorka,w wygodnym miejscu,łącząc przewód paliwowy z WR-a do gażnika w motorku.W Twoim gażniku/samochodowy/śruba regulacyjna paliwa może pozostać na swoim miejscu,ale max odkręcona aby dało to pełny przepływ paliwa bo wówczas rolę przejmie właśnie WR-ek.Ważne aby zachować szczelność,więc doświadczalnie musisz wykręcić tę śrubkę regulacyjną w gażniku.Możesz też wykręcić całkowicie i w to miejsce wkręcić śrubkę "zaślepiającą" ale nie ma takiej potrzeby.
W większości motorków gażniki są razem z WR-em,a wtym przypadku jest inaczej i jedynie co łączy silnik z WR-em to przewód paliwowy/jak najkrótszy najlepiej/Jeden i drugi sposób sprawdza się.A jak daleko prace na łódeczką posunięte?
Pozdrawiam

_________________
AndrzejD
POL-567
http://www.perkoz.netau.net/

"Imperare sibi maximum est imperium"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WR
PostNapisane: 07 lut 2011, 13:24 
Offline
Praktykant
Praktykant

Dołączył(a): 23 sie 2010, 11:00
Posty: 132
Stryropian wyrzucony(został tylko na dziobie0, wał wyrzucony, farba na górze zdarta do laminatu, spód na razie przetarty(tam lakier jest cienki) i zobaczymy co dalej po wklejeniu nowego wału. Kadłub z drygawicą steru, wręgami wazy ok.1000gr. Czekam na wytoczenie koła zamachowego do nowego silnika i wtedy wkleję nowe łoże z aluminium i wał oraz przerobię wypuszczenie rury bo silnik jest tylno wydechowy. I i chyba pod konie marca będzie ok.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL