Ogólnopolskie forum modelarzy FSR

Ogólnopolskie forum modelarzy FSR
Teraz jest 28 mar 2024, 11:15

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 gru 2012, 10:04 
Offline
Początkujący
Początkujący

Dołączył(a): 27 gru 2012, 14:50
Posty: 2
Witam. Mam na imię Rafał. Jestem początkującym modelarzem FSR std. Dotychczas miałem styczność z modelami elektrycznymi ECO Ekpert, ECO Std. Zakupiłem model Ajaksa, który przyjdzie mam nadzieję po nowym roku czyli styczeń 2013. Dużo czytałem na temat jego budowy. Relacje z placu budowy będę sukcesywnie zamieszczał na tym forum. Mam do Was kolegów pytanie odnośnie paliwa. Jakie ono powinno być? W sklepach modelarskich jest bardzo duży wybór. Ja niestety dopiero zaczynam i jest to dla mnie duża zagadka. Może podacie dokładnie linki co mam dokładnie kupić i jak mieszać? Pozdrawiam Serdecznie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 gru 2012, 11:57 
Offline
Adept
Adept

Dołączył(a): 20 gru 2012, 20:56
Posty: 62
Według instrukcji asp 10% nitro oraz minimum 18% oleju. jeśli jednak zamierzasz startować w oficjalnych zawodach to patrz regulamin: "Do napędu silników dopuszcza się tylko paliwo standardowe tzn. alkohol metylowy i rycyna. Nie wolno stosować żadnych dodatkowych składników paliwa". ale jeśli zamierzasz pływać rekreacyjnie to trzymaj się wskazówek producenta - z nitrometanem ten silniczek będzie się lepiej regulował i będzie nieco mocniejszy. przy docieraniu daj paliwo z 5% nitra.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 gru 2012, 13:26 
Offline
Wrocław Team
Wrocław Team

Dołączył(a): 07 gru 2007, 19:14
Posty: 175
Lokalizacja: Wrocław
Witam,