Ogólnopolskie forum modelarzy FSR

Ogólnopolskie forum modelarzy FSR
Teraz jest 27 kwi 2024, 23:23

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2007, 13:32 
Offline
Adept
Adept

Dołączył(a): 12 lip 2006, 16:10
Posty: 61
WHITE&RED napisał(a):
Ja chciałbym się dowiedzieć o ile można przedłużyć żywot CMBiarki(15ccm) i czy warto się tak trudzić


Nic prostszego... Zapraszam do wspólnych eksperymentów.
Dysponuję także olejem który moim zdaniem jest nieco lepszy od JP4 i Elkalub vp 846.
Ale to określi dokładnie badanie IR,badanie składu metodą chromatografii cieczowej i gazowej, test na aparacie czterokulkowym i test Vickersa.
Jeżeli jesteście zainteresowani nowym olejem to proszę o informacje jakiego rodzaju testy chcielibyście aby zostały wykonane i określcie warunki przeprowadzenia prób.
Wszystkie próby i testy zostaną wykonane w laboratorium certyfikowanym ITS oraz posiadającym certyfikat iso 9001.
Daje to pewnośc najwyższej wiarygodności testów.
Olej do testów porównawczych ma dostarczyć Pan AndrzejC.

_________________
Pozdrawiam

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2007, 19:23 
Offline
Fachowiec
Fachowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2006, 21:24
Posty: 233
Lokalizacja: olsztyn
jako że jestem ogólnie znany jako dobra dusza :wink: podaję wam sprawdzone osobiście w 100% zastosowanie MoS2 ,jest to wspaniały dodatek aczkolwiek drogi przy gwintowaniu narzędziami ręcznymi trudnoobrabialnych metali jak KO ,tytan itp mam i stosuję :) pozdrawiam marek ż


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2007, 21:36 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2006, 22:38
Posty: 3097
Lokalizacja: Wrocław
Dostarczę oleje drogi Przemku niechybnie :lol: przynajmniej te których ja osobiscie używam.Przy okazji Andrzej jestem Może przestańmy sobie"panować" :lol: bo głupio się czuję :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2007, 21:47 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2006, 22:38
Posty: 3097
Lokalizacja: Wrocław
Piotr dziwi mnie nieco,że po tym wszystkim co o mnie wypisywaliście przez caly rok, Ty masz jeszcze czelność pisać o jakiejś godnośći? Chłopie popatrz na to z mojej strony. To ja powinienem uważać się za człowieka małopamiętliwego! I sam się dziwię,że w ogóle chcę z Tobą rozmawiać! Doceń to i przynajmniej tu na tym forum mnie nie obrazaj! Pisanie małymi literami inicjałów człowieczka który wyzwał mnie już wszelkimi możliwymi epitetami jest i tak bardzo skromną odpowiedzią z mojej strony. Kto inny na moim miejscu mógłby sprawę zakończyć po męsku! ja nie zrobiłem tego do tej pory tylko dlatego ,że żal mi człowieka! Uwierzył że jest największy? niech tak sobie myśli. Dla mnie nie jest!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2007, 22:13 
Offline
Adept
Adept

Dołączył(a): 12 lip 2006, 16:10
Posty: 61
MoS2 stosuje się także do głębokiego tłoczenia, wykrawania matrycowego oraz jako składnik olejów silnikowych i przekładniowych. Jest także szeroko stosowany do produkcji smarów przeznaczonych do pracy w dużym obciążeniu.

marek ż napisał(a):
MoS2 ,jest to wspaniały dodatek aczkolwiek drogi przy gwintowaniu narzędziami ręcznymi trudnoobrabialnych metali jak KO ,tytan itp mam i stosuję :)


Tak to prawda... ale to trochę przestarzała technologia...

Ze względu na obrabiani tego rodzaju metali także narzędziami z węglików spiekanych, obecnie stosuje się syntetyczne, nieemulgujące ciecze obróbcze...:idea:
Pozwala to na uniknięcie wypłukiwania Co... i znaczne wydłużenie żywotności narzędzi skrawających.
Służę radą i pomocą w doborze właściwego środka...
Dysponuję ok 11000 (jedenastoma tysiącami) produktów dla przemysłu... Coś dobierzemy.... :D

P.S. MoS2 wcale nie jest taki drogi... 1kg~ 100EUR...

_________________
Pozdrawiam

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lip 2007, 08:45 
Offline
Fachowiec
Fachowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 mar 2006, 02:37
Posty: 327
Lokalizacja: Warszawa
A kwas palmitynowy masz :?:

_________________
Nie popełnia błędów ten, co nic nie robi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lip 2007, 15:37 
Offline
Adept
Adept

Dołączył(a): 12 lip 2006, 16:10
Posty: 61
Elwis napisał(a):
A kwas palmitynowy masz :?:


Obecnie nie posiadam dostępu do C15H31COOH... Ale...

Stosowanie tego dodatku wyszło "z mody" w latach dziewięćdziesiątych.
Wyniki prób były b. obiecujące, zwłaszcza ta cecha tego związku która powodowała doskonałe przyleganie grupy karboksylowej (COOH) do metalu zwiększając wytrzymałość filmu smarnego. Pozwalało to na pracę silnika przy większych obciążeniach.
Fajne jest także to że wyższe kwasy karboksylowe nie powodują korozji!!! odznaczają się tylko wysokimi właściwościami polarnymi...

Obecnie zamiast tego dodatku stosuję oleje oparte na polialfaolefinach (PAO).
Dostarczyłem do testów AndrzejowiC. "mój" olej będący mieszaniną odgumionej rycyny, estrów syntetycznych i PAO.
Powyższy "magiczny" olej stosuję z powodzeniem do moich motorków.
Zobaczymy jak sprawdzi sie w jego praktyce...

_________________
Pozdrawiam

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lip 2007, 20:14 
Offline
Fachowiec
Fachowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 mar 2006, 02:37
Posty: 327
Lokalizacja: Warszawa
Własnie z tego względu jaqk wyżej wymieniłeś, zapytałem cie o niego, no więc jest czy go niema u ciebie w firmie??

_________________
Nie popełnia błędów ten, co nic nie robi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lip 2007, 20:33 
Offline
Adept
Adept

Dołączył(a): 12 lip 2006, 16:10
Posty: 61
modelmaniak napisał(a):
Elwis napisał(a):
A kwas palmitynowy masz :?:


Obecnie nie posiadam dostępu do C15H31COOH...

_________________
Pozdrawiam

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lip 2007, 20:39 
Offline
Fachowiec
Fachowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 mar 2006, 02:37
Posty: 327
Lokalizacja: Warszawa
Dzięki, ehh trza będzie znów sie pofatygować poraz enty do do CHEMII, i liczyć ze może zów dostarczyli.

_________________
Nie popełnia błędów ten, co nic nie robi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08 sie 2007, 11:31 
Offline
Adept
Adept

Dołączył(a): 12 lip 2006, 16:10
Posty: 61
Elwis napisał(a):
Dzięki, ehh trza będzie znów sie pofatygować poraz enty do do CHEMII, i liczyć ze może zów dostarczyli.



Możesz mi wierzyć... Znam lepsze sposoby... na zwiększenie smarności oleju...

_________________
Pozdrawiam

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sie 2007, 16:57 
Offline
Fachowiec
Fachowiec

Dołączył(a): 25 mar 2007, 15:43
Posty: 323
Lokalizacja: Wałbrzych/Jawor
mam za soba kilka lat doswiadczenia z modelami RC latajacymi ale obecnie zaczynam sie bawic FSR-ami i z doswiadczenia wiem ze nitro daje nie samowite efekty jezeli chodzi o przyrost mocy i regulacje silnika wiec te turbo moim zdaniem to bezsens :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2007, 00:53 
Offline
Fachowiec
Fachowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 mar 2006, 02:37
Posty: 327
Lokalizacja: Warszawa
Nie watpię ze znasz, ale obawiam sie że tą wiedze, co jak i kiedy, nie podasz do publicznej wiedzy. min. i mnie.

_________________
Nie popełnia błędów ten, co nic nie robi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2007, 11:24 
Offline
Adept
Adept
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2006, 22:03
Posty: 51
...Temat bardzo zszedł z kursu..... a więc naprostowuję...

http://www.rbinnovations.com/catalog/supercharger.php

to jest turbo-sprężarka...
..polecam lekture... w szczególności rozmowę angoli...na innej stronie... na temat tych sprężarek....

_________________
Pozdrawiam
Tomasz Piaścik


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL