Ogólnopolskie forum modelarzy FSR

Ogólnopolskie forum modelarzy FSR
Teraz jest 27 kwi 2024, 17:58

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 05 lut 2006, 05:07 
Offline
Adept
Adept
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 lut 2006, 11:19
Posty: 27
Lokalizacja: POZNAŃ
Witam wszystkich !!!

Ostatnio prowadze eksperymenty odnosnie poprawienia osiagów w silniku CMB 45 potocznie 7,5 8) jestem w fazie koncowej obliczen czy lepiej zastosowac turbine a moze kompresor. Kilka projektów wlasnie czeka na realizacje mojego pomyslu zobaczymy jak wypadna testy gdyz po wykonaniu moich wlasnych konstrukcji musze pomierzyc czy spaliny na wylocie nie beda za bardzo tłumione przez turbine i czy gra jest warta swieczki bo moze sie okazac ze przyrost mocy niejest adekwatny do przeciazen silnika spowodowanych zalozeniem turbiny. Podobna sprawa tyczy sie rownie z kompresora. Co wy na to koledzy czy eksperymentowaliscie mzoe na tej plaszczyznie jesli tak to napiszcie o swoic doswiadczeniach albo wygloscie opinie na moj pomysl :wink:
Pozdrawiam
inż WASIOL

_________________
PL-447

http://www.youtube.com/profile_videos?user=szymekbmw

GG 5180949

Akcesoria Tuningowe przebudowy karoserii


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08 lut 2006, 22:19 
Offline
Początkujący
Początkujący

Dołączył(a): 08 lut 2006, 22:04
Posty: 7
A powiedz mi co uwzględnileś w swoich obliczeniach bo to jest dosyć ważne, za pomoca czego będzie napędzana turbina?? Opisz troche bardziej swoj plan konstrukcyjny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Turbo
PostNapisane: 11 lut 2006, 20:28 
Offline
Kozak
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2006, 19:28
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
Drogi kolego.Zastosuj 50% Nitrmetanu i efekt murowany.S.G.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lut 2006, 01:10 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2006, 22:38
Posty: 3097
Lokalizacja: Wrocław
Inzynierze! coś mi się wydaje że gra nie jest warta świeczki. w tym przypadku popieram Kolegę S.G. :wink: Pozdrowienia dla Ajaksa :wink: :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lut 2006, 12:23 
Offline
Adept
Adept
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 lut 2006, 11:19
Posty: 27
Lokalizacja: POZNAŃ
Oblczen jest cala masa liczylem wszystko wedlug ksiazki 8) gra moze niejest warta swieczki ale chce sie pobawic bo sprawia mi to frajde
nitrometan nitrometanem ale ja chce byc oryginalny :twisted: :P

wiecej napisze jak wroce z odpoczynku po udanej sesji czyli okolo 24 lutego

tymczasem pozdrawiam wszystkich :lol:

_________________
PL-447

http://www.youtube.com/profile_videos?user=szymekbmw

GG 5180949

Akcesoria Tuningowe przebudowy karoserii


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lut 2006, 20:56 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2006, 22:38
Posty: 3097
Lokalizacja: Wrocław
Inżynierze! jeśli turbina lub kompresor zdawałyby egzamin w naszych łódkach to wszyscy najlepsi już by to mieli! kiedyś CMB wypuściło pompy paliwa napędzane wałem napędowym i to też nie zdało egzaminu. wszystko co ma napędzać wał lub rura powoduje straty mocy na śrubie! popracuj raczej nad wyeliminowaniem wszystkich oporów na wale bo to jest największy problem :) A jak Chcesz być oryginalny to sobie piórko do anteny przyczep :wink: Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lut 2006, 14:08 
Offline
Wrocław Team
Wrocław Team

Dołączył(a): 16 lut 2006, 00:21
Posty: 112
Lokalizacja: Wrocław
Bardzo podoba mi sie ten pomysł.Jestem ciekaw jakie będą efekty.Tez zastanawiałem sie nad jakims turbo doładowaniem do mojego silniczka mathe.Ale jak narazie brak czasu.
POZDRAWIAM WSZYSTKICH :D

_________________
GG4631391 FSR-V35.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lut 2006, 23:31 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2006, 22:38
Posty: 3097
Lokalizacja: Wrocław
Arturku nie prowokuj!! Bo akurat tutaj Ci na to nie pozwolę.Jeśli chcesz pisać na temat FSRow to pisz mądrze i na temat! U Marka mogliśmy sobie podyskutować,może Amatorzy coś z tej dyskusji wyniosą dla siebie, ale tu nie cuduj!!Tatę pozdrów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Turbo
PostNapisane: 18 lut 2006, 19:55 
Offline
Kozak
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2006, 19:28
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
Dolej NITRA!!!!!!! S.G.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Turbo
PostNapisane: 18 lut 2006, 22:55 
:idea:


Ostatnio edytowano 31 gru 2006, 02:33 przez meniu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lut 2006, 00:25 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2006, 22:38
Posty: 3097
Lokalizacja: Wrocław
Inżynierze!a może rozcieńczona nitrogliceryna :P . podobno skutkuje :wink: tylko od łodki odejdz bo jak będziesz puszczał to razem z nią odfruniesz :wink:. pozdrowienia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lut 2006, 18:56 
:idea:


Ostatnio edytowano 31 gru 2006, 02:34 przez meniu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2006, 22:16 
Offline
Adept
Adept
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 lut 2006, 11:19
Posty: 27
Lokalizacja: POZNAŃ
hehe dobre uwagi Panowie ale wiecie ja to robie tylko dla czystej ciekawosci a wy sie ze mnie smiejecie :lol: a odnosnie kompresorow na napedzanych walem to niewiedzialem nieznam historii CMB ale dzieki za uswiadomienie w koncu czlowiek cale zycie sie uczy :twisted: a co do oporow to inna bajka wogole :P

_________________
PL-447

http://www.youtube.com/profile_videos?user=szymekbmw

GG 5180949

Akcesoria Tuningowe przebudowy karoserii


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2006, 22:32 
Offline
Adept
Adept
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 lut 2006, 11:19
Posty: 27
Lokalizacja: POZNAŃ
a z ta nitrogliceryna to mega pomysl Panie Andrzeju :lol: a odnosnie moich rozwarzan nad turbina to w sporcie samochodowym jakos to spelnia zadanie a co do inzyniera to se jaja robie no w koncu chcialem sie pochwalic ze sie obronilem :twisted:

_________________
PL-447

http://www.youtube.com/profile_videos?user=szymekbmw

GG 5180949

Akcesoria Tuningowe przebudowy karoserii


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2006, 22:34 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2006, 22:38
Posty: 3097
Lokalizacja: Wrocław
A tak na poważnie widziałem takie kompresorki na jakiejs amerykanskiej stronie i do autek 3,5. bylo to pięknie wykonane, piekielnie drogie i chyba to jest raczej gadżet, bo tak na prawde na innych stronach dla asiorów tego nie było i nikt tego nie stosuje w autkach. może ktos cos więcej na ten temat wie? u nas to napewno sie nie sprawdzi chocby ze względu na wode ale nic nie wiadomo może to i dobry kierunek?Wasiol zrób obliczenia w końcu nie od parady Jestes inżynier nie? :wink: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL