heheh ale ja mowilem nie o modelach samochodów ale o PRAWDZIWYCH SAMOCHODACH bo troszke ostatnio sie tym zajmuje tzn odbudowywuje BMW z lat 77-82 co sie scigalo na torach w europie i nietylko konkretnie gr 5 i skoro z silnika ktory mial 125 M wyciagaja 700 (wiadomo to za dlugo niepochodzi tylko jeden wyscig ) wiadomo nie uzyskamy z silnika ktory i tak ma super paliwo ktore daje z tej pojemnosci tyle koni ale jakies nawet (oby) 0,5 km daje dobry efekt w przeliczniku na mase naszych modeli to czemu z CMB niemozna to mnie ciekawi a odnosne obliczen to cyba jednak zrobie skana moich notatek bo niechce mi sie tego przepistwac do worlda
odnosnie oporow juz stosujemy plaskie zasysy wody lakiery wzbogacane grafitem moznaq ozywiscie zasosowac odnosnie wspomnianego walu zamiast obudowy z "rurki" obrobiony na obrabiarce numerycznej ze scianka 0,5 mm ale to juz jest wyzsza szkola jazdy
do tego sa potrzebne odpowiednie maszyny itd a kazdy z nas zazwyczaj to robi w domowym warsztacie niestosujac maszyn z gorej polki
ja sam uzywam jedynie szkoleniowych tokarek dla studentow jesli do takowych mi sie uda dorwac a nie kazdy warsztat jest w stanie wykonac to co chcemy za rozsadna kwote
w poniedzialek postaram sie wrzucic obrazy paru moich proj odnosnie alow i turbin (turbiny cztsto pogladowe projekty bardzo teoretyczne ) a oblizenia moze za 2 tyg jak czas pozwoli bo niesteyy zlecenia gonia i dla ulomnych studentow robie projekty bo trzeba zbierac na zboczenia typu FSR i samochody wszystko potrzebuje bejmow
)) pozdrawiam amator WASIOL
_________________
PL-447
http://www.youtube.com/profile_videos?user=szymekbmw
GG 5180949
Akcesoria Tuningowe przebudowy karoserii