Ogólnopolskie forum modelarzy FSR

Ogólnopolskie forum modelarzy FSR
Teraz jest 27 kwi 2024, 18:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lis 2007, 20:29 
Offline
Adept
Adept

Dołączył(a): 06 mar 2006, 21:29
Posty: 57
Elvis, pokaż swoją jakąkolwiek robotę :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lis 2007, 20:47 
Offline
Fachowiec
Fachowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 mar 2006, 02:37
Posty: 327
Lokalizacja: Warszawa
No prosze jaki szybki oddzew.
Cyt"Nie będzie zdjęć ponieważ silnik trafił już do swojego właściciela.


Nie prowokuj chłopcze kolejnej zadymy... "
Taaa, ale jakos zdjęcie wypolerowanego gażnika zdązyłeś zrobić?! :lol:
Ja nie prowokuje, ja tylko stwierdzam fakty, pokazujesz co zrobiłeś, prawisz tu i tam mądre tezy, a jak przychodzi co do czego np. tak (prozaiczna rzecz jak wstawienie zdjecia do tekstu dotyczacego wału) to nabierasz wody w usta. Jak się czegoś podejmuje, to powinno sie byc konsekwentnym w tym co robi.

Teraz sam poczułeś jak to fajnie kiedy ktoś kogoś krytykuje w taki sposób jak ty do tej pory robiłeś.

Nie badż żałosny chłopcze!

Ps Artur owszem prosze ciebie bardzo, dostaniesz to co chcesz.

_________________
Nie popełnia błędów ten, co nic nie robi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lis 2007, 20:53 
Offline
Adept
Adept

Dołączył(a): 06 mar 2006, 21:29
Posty: 57
No Elvis, wiedzialem że na Ciebie mogę liczyć :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lis 2007, 22:59 
Offline
Adept
Adept

Dołączył(a): 12 lip 2006, 16:10
Posty: 61
Elwis napisał(a):
Nie badż żałosny chłopcze!


Ha! Ha! Ha!

Żałosna jest Twoja indolencja skoro potrzebujesz fotografii do wykonania tak banalnej rzeczy... :lol: :lol: :lol:

_________________
Pozdrawiam

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2007, 00:05 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2006, 22:38
Posty: 3097
Lokalizacja: Wrocław
Oj bo coś się pokasuje :twisted: Uwaga!
A.C.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2007, 00:27 
Offline
Kozak
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 lut 2007, 01:29
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
Raczej nigdy się nie wypowiadam w takich „dziwnych” sytuacjach bo bardzo nie życzę sobie być uwikłany w jakąkolwiek przepychankę słowną na forum ale musze tutaj stanąć w obronie Modelmaniaka gdyż silnik już od dwóch tygodni jest u mnie i nie ma On jak zrobić tych zdjęć. Na prośbę Elwisa zamieszczę te zdjęcia i może inne jeszcze tylko proszę powiedzieć jakie bo np. zmienione są śruby na takie w klasie 12,9 i tez ich zdjęć na forum nie ma.
Zdjęcia zrobię w poniedziałek.

Pozdrawiam
Marek Zelech z Krakowa

Ps. Jestem nowy (dopiero rok) na forum i w FSR-ach i jeszcze nie miałem przyjemności poznać wszystkich kolegów dlatego mam prośbę może zaczęli byśmy się podpisywać pod postami bo to ułatwi identyfikacje i uwiarygodni wypowiedzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2007, 11:07 
Offline
Fachowiec
Fachowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 mar 2006, 02:37
Posty: 327
Lokalizacja: Warszawa
Tu nie chodzi o jakakolwiek przepychanke, a o rzetelność autora artykułu, jak coś zaczął to niech to skończy, o każdej żeczy sie wypowiedział i wstawił zdjecie, to niech wstawi te o wale, jeżeli ta relacja ma mieć jakąkolwiek wartość merytoryczną, a nie li tylko charakter samochwalstwa.
:roll:
A przesłanki są, by ją za taka uznać, bo skoro forumowicz zapytał go o gażnik webry, a ten nie raczył przez prawie miesiąc odpowiedzieć, a gdy ja grzecznie pytam-też "cisza".
A przecież autor przeglada to forum, prawie codziennie( swiadczy o tym prędkość z jaką się odezwał na mój krytyczny post).

Ps Arturze, nasyciłeś swą ciekawość?,mam nadzieje ze cie nierozczarowałem! :D

_________________
Nie popełnia błędów ten, co nic nie robi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2007, 18:58 
Offline
Praktykant
Praktykant

Dołączył(a): 09 lut 2006, 15:23
Posty: 189
Lokalizacja: Sompolno
Witam,

i ja też coś dodam, mam jednak obawę że znowu wyjdzie na to że szukam pretekstu do zadymy, ale niech będzie. To że autor wątku chwali swój ogonek i pokazuje jak bardzo jest zarozumiały to nikomu nie powinno zaszkodzić. Natomiast rady jakich mimo woli udziela czytającym to forum niestety mogą zaszkodzić. Młodzi ludzie budujący standarty jak wiemy nie mają kasy na zbyciu, więc zepsucie ich motorka to bardzo duża strata!

Jeśli podaje się że podnosi się kanały o około 1mm to należy również podać jak nalezy zmienić rozrząd, ponieważ to musi iść w parze. W tak małym motorku należy te wartości podać z dokładnością do 0,1mm i to kazdy kanał osobno bo wiadomo że podnosi się je wszystkie ale o bardzo różne wartości. I jeśli w piętnastce zmiana po około 1mm z kazdej strony dysku nie musi mieć poważniejszych skutków, to podniesienie kanałów (ilu: jednego, wszystkich ?) w 3 i półce o 1mm ("minimalnie", nawet w piętnastce 1mm to nie jest mało!!!) może mieć już poważne konsekwencje, łącznie z pozbawieniem silniczka jakiejkolwiek regulacji. Może się zdarzyć że młody człowiek po przeczytaniu takich opisów weźmie do ręki dremela i zrobi to co przeczytał .... ???

Pomijam resztę "fachowych" rad; fazowanie krawędzi tłoka, polerowanie korbowodu ... . Polecam bardzo starą ale w wielu przypadkach wciąż aktualną książkę pana Wiesława Schiera, "Miniaturowe silniki spalinowe"(1967) - autorowi tych porad.

To chyba dotyczy zawodu lekarza ale i tu jest jak sądzę aktualne - "przede wszystkim nie szkodzić".

Pozdrawiam S.Cz.

_________________
Czy potrafisz patrzeć nie po to by widzieć, ale po to by dostrzec?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2007, 21:30 
Offline
Adept
Adept

Dołączył(a): 12 lip 2006, 16:10
Posty: 61
Model klasy standart, napędzany tym silnikiem będzie pływał na przyszłorocznych zawodach.
Niech praktyka zweryfikuje Pańskie teorie.


P.S.
Przez kilka lat użytkowałem silniki MVVS pływając w klasie F3V.
Silniki zawsze były poddawane takiej "kosmetyce" i zawsze charakteryzowały się nienaganną pracą.
Polecam ksiązkę p. Andrzeja Rachwała pt. "Lotnicze modele wyczynowe na uwięzi" z 1978roku...

_________________
Pozdrawiam

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2007, 22:26 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2006, 22:38
Posty: 3097
Lokalizacja: Wrocław
Drogi Kolego tak na boku chciałbym poprosić o uzasadnienie Twojego ponizszego twierdzenia.
WHITE&RED napisał(a):

Jeśli podaje się że podnosi się kanały o około 1mm to należy również podać jak nalezy zmienić rozrząd, ponieważ to musi iść w parze. W tak małym motorku należy te wartości podać z dokładnością do 0,1mm i to kazdy kanał osobno bo wiadomo że podnosi się je wszystkie ale o bardzo różne wartości.
.
Nie żeebym się czepiał, ale może i ja się moze czegoś nowego dowiem I nie traktuj tego jako wyzwania.
A.C.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2007, 22:59 
Offline
Praktykant
Praktykant

Dołączył(a): 09 lut 2006, 15:23
Posty: 189
Lokalizacja: Sompolno
Witam,

nic prostszego, polecam zapoznać się z tym programem;

http://www.prestwich.ndirect.co.uk/etp/

niestety trzeba kupić, i ... właściwie interpretować.

Pozdrawiam S.Cz.

_________________
Czy potrafisz patrzeć nie po to by widzieć, ale po to by dostrzec?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2007, 23:29 
Offline
Kozak
Kozak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 lut 2007, 01:29
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
Obrazek

Niestety najlepsze jakie umiałem zrobić.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2007, 23:29 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2006, 22:38
Posty: 3097
Lokalizacja: Wrocław
Kol. Stanisławie ja to bym chciał,żebyś w prostych żołnierskich słowach opisał co i jak :D bez podpierania się "programami" i Mistrzem Dav'em. Opisz, jako fachowiec sprawę rozrządu , kanałów itp. i nie traktuj mojej prosby jako wyzwania napisz to swoimi slowami. Jezeli mozesz ,oczywiście. Myślę ,że nie tylko ja bym to chętnie poczytal....
Pozdrawiam
A.C.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2007, 23:33 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 sty 2007, 20:40
Posty: 654
Lokalizacja: Konin/Poznań
Panowie a to prawda jest ze CMB RS V15 jest juz z 5 oknami?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lis 2007, 23:50 
Offline
Praktykant
Praktykant

Dołączył(a): 09 lut 2006, 15:23
Posty: 189
Lokalizacja: Sompolno
Witam,

chyba nie chcę, może kiedyś w moich działach na "moim" forum, może.

"Kiedy otworzysz program zobaczysz 2 kolumny, po lewej stronie do wprowadzania danych silnika i innych danych. Te 2 kolumny pozostaja ustawione nawet kiedy przesuwasz obraz do innych kolumn z danymi."

To jest mały wyjątek z tego programu.

Pytałem Mauro w Ravennie i był zdziwiony tymi pięcioma kanałami. Ale później się troszkę uśmiechnął, normalnie nigdy tego nie robi.

Marek, zdjęcia rób bez lampy i troszkę je później popraw w jakimś programie.

Pozdrawiam S.Cz.

_________________
Czy potrafisz patrzeć nie po to by widzieć, ale po to by dostrzec?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL