Więc na początek musicie odciąć tłumik tak aby dostać się do stożków (są dwa) dokładnie pomierzyć kąty oraz długości pierwszego i drugiego stożka. Średnicę wlotu i wylotu rury (ze stożków) Pomierzyć dokładnie tłumik, jaką ma długość średnicę wylotu spalin, na jakiej zasadzie jest rozwiązany sposób tłumienia. Potem musisz wytoczyć sobie kopyta do stożków (dokładnie takie jakie wyjdą ci z pomiarów) żeby było na czym zwijać blachę.
A teraz najważniejsze, jeżeli wnioskujesz że posiadana przez Ciebie rura jest jakąś samoróbką to daj sobie spokój bo prawdopodobnie zrobiona przez Ciebie rura nigdy nie będzie dobrze chodzić, a granica błędu pomiarów wynosi praktycznie 0
P.S Jeżeli nie Zastosujesz prawidłowo wykonanej rury rezonansowej Twój silnik nigdy nie osiągnie pełnej mocy, najprościej tłumacząc rezonans (bo takie zjawisko zachodzi w tych rurach) działa jak doładowanie. Zastosowanie zwykłego tłumika nie pozwoli Ci się cieszyć z pełnej prędkości twojej łódeczki.
Pozdrawiam
Adrian