Ogólnopolskie forum modelarzy FSR

Ogólnopolskie forum modelarzy FSR
Teraz jest 28 mar 2024, 13:56

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 maja 2006, 07:54 
Offline
Adept
Adept

Dołączył(a): 23 kwi 2006, 23:30
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa
Jako że jestem nowicjuszem w sprawie silników żarowych, a tym bardziej wodnych. Dotychczas miałem do czynienia jedynie z silnikami samozapłonowymi w bardzo zamierzchłej przeszłości w modelach latających na uwięzi. Obecnie natomiast ”kręcą” mnie łodzie. O elektrykach wiem już dość sporo kilka już „popełniłem” ;) (wersja Mono1 i Mono2), a teraz chciałbym wystrugać jakiegoś FSR’a . Posiadam jakiś kadłub i silnik MVVS (chyba) 7,5. Wracając do tematu postu interesuje mnie dlaczego w waszych modelach zabudowane są baterie „żarzenia świecy”. Poprawcie mnie jeśli się mylę ale wydawało mi się że świecę żarzy się tylko przy rozruchu silnika? Tak chyba jest np. w samochodach spalinowych. Więc czy istnieje konieczność dodawania do łodzi takiego układu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2006, 08:10 
:idea:


Ostatnio edytowano 31 gru 2006, 02:57 przez meniu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2006, 08:43 
Offline
Adept
Adept

Dołączył(a): 23 kwi 2006, 23:30
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa
OK, dzięki za odpowiedz. Już rozumiem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2006, 11:36 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2006, 14:25
Posty: 611
Lokalizacja: Bellechatoix
Jeszcze jedno: na starcie liczy się nieraz każdy ułamek sekundy... :)

_________________
Piotr Jędrzejczak POL-555


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2006, 22:31 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2006, 22:38
Posty: 3097
Lokalizacja: Wrocław
I tu jest powód stosowania wewnętrznego systemu żarzenia. na najwyzszym poziomie startów ułamki sekund decydują o sukcesie. dlatego własnie eliminuje się nieptrzebne czynnosci stratowe! usunięcie klipsa ze swiecy to jest własnie ta niepotrzebna czynnosc! Kazdy zawodnik który spóznił sie ze startem wie co to znaczy gonić czołówkę! Wazne jest tez zgranie mechanika i zawodnika, jezeli tego nie ma to i wyniku nie ma! Dobry mechanik to jest 80 % sukcesu! są na to dowody :wink: Pozdrowionka dla nowych Kolegów! A.C.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL