Ogólnopolskie forum modelarzy FSR

Ogólnopolskie forum modelarzy FSR
Teraz jest 28 mar 2024, 17:13

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 wrz 2007, 22:36 
Offline
Początkujący
Początkujący

Dołączył(a): 24 sie 2007, 20:04
Posty: 4
Dzień dobry,

Na początku się przedstawię, nazywam się Grzegorz i mieszkam
pod Warszawą, kilka razy byłem na zawodach a nawet pare razy
wystartowalem.
Mam pytanie do wszystkich w związku z tematem jaki został poruszony na forum pt. Ciekawy gadżet http://www.fsrv.wroclaw.pl/index2.php?option=com_forum&Itemid=0&page=viewtopic&t=24.
Chodzi o pomiar parametrów pracy modelu. Z artykułu dowiedziałem się że używa się do tego celu radaru. W związku z tym że jestem elektronikiem-informatykiem planuje budowę takiego urządzenia i chciałbym wiedzieć jak taki radar wyglada jak sie komunikuje-odczytuje predkość itp.
W swoim projekcie myślałem o mikrokontrolerze i odbiorniku GPS.
Co waszym zdaniem jest lepsze-dokładniejsze?
Mam jeszcze ogromną prośbę - proszę p pomoc doświadczonych FSR'owców z Warszawy aby podyskutować o wymaganiach na taki system tzn. zakres mierzonych temp. predkosci przyśpieszeń ciśnienia. Jak będę miał takie informacje będę mógł dobrać podzespoły i
może w zimę zrobie taki projekcik, który pozwalał będzie na dokładną analizę pracy modelu.

Pozdrawiam
Grzegorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 wrz 2007, 09:26 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2006, 14:25
Posty: 611
Lokalizacja: Bellechatoix
Witaj Grzegorz.

Taki system już powstał w Łodzi (co nie znaczy, że nie ma powstać drugi... :) ), przeszedł pomyślnie testy i z tego co wiem (widziałem w Trzciance) jest na etapie jeszcze większej miniaturyzacji. Spróbuj zagadać do Zbyszka Błaszczyka na gg lub priv, może poda Ci jakieś szczegóły potrzebne do Twojego projektu.

Pozdrawiam.

_________________
Piotr Jędrzejczak POL-555