Ogólnopolskie forum modelarzy FSR
http://www.fsrv.wroclaw.pl/forum/

WR i experymenty z rura
http://www.fsrv.wroclaw.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=1497
Strona 1 z 1

Autor:  ami_n [ 01 sie 2011, 12:08 ]
Tytuł:  WR i experymenty z rura

Na treningu w rawie skrocilem rure do 20cm i model plywal dosc szybko. Postanowilem experymentalnie sprawdzic jak to jest z ta dlugoscia rury. Zainstalowalem mechanizm do regulacji dlugosci rury w oparciu o serwomechanizm.
http://www.pol467.eu/wordpress_121122/?p=1015
Przyznam szczeze ze jestem troche rozczarowany. Efektow nie zaobserbowalem.
Doszedlem do wniosku ze do dalszych experymentow bede potrzebowal dobrego wr. Ma ktos cos takiego na zybciu?

Autor:  adam [ 01 sie 2011, 15:53 ]
Tytuł:  Re: WR i experymenty z rura

Kolego ile cm przesuwasz rurę i w jaki sposób rozwiązałeś problem kolektora?

Meniu

Autor:  henvis [ 02 sie 2011, 08:36 ]
Tytuł:  Re: WR i experymenty z rura

Hm... bardzo ciekawe eksperymenty i zaskakujace wyniki. Dobrze zgrana z silnikiem rura musialaby dodac 15-20% mocy. W sedno jest pytanie od Meniu o hermetyzacji kolektora, bo tam moze byc przyczyna takich wynikow.

Autor:  ami_n [ 02 sie 2011, 13:21 ]
Tytuł:  Re: WR i experymenty z rura

henvis napisał(a):
Hm... bardzo ciekawe eksperymenty i zaskakujace wyniki. Dobrze zgrana z silnikiem rura musialaby dodac 15-20% mocy. W sedno jest pytanie od Meniu o hermetyzacji kolektora, bo tam moze byc przyczyna takich wynikow.


Rura dziala, bo po po skroceniu gorzej wkreca sie na obroty np po wyjsciu z zakretu gdy zdjalem gaz model musial troche poplynac zanim wskoczyl na obroty. Natomiast ciekawy byl brak zmiany obrotow. Z uszczelnieniem nie ma raczej problemu bo model bylby upaprany przy kolektorze nawet przy niewielkim przedmuchu.
Do uszczelnienia uzylem zwyklej mufy silikonowej.
http://www.pol467.eu/wordpress_121122/?p=994

Wyglada na to ze zdemontuje to cale ustrojstwo, bo dodatkowe serwo zajmuje mi miejsce radiowym i odbiornik mi sie slabo miesci :krzywy:

Autor:  henvis [ 03 sie 2011, 09:15 ]
Tytuł:  Re: WR i experymenty z rura

Cytuj:
brak zmiany obrotow


Cha cha... obroty wzrosna gdy silnik znacznie zwiekszy moc. Dlugosc rury chyba cudow nie zrobi!

Autor:  Bartek [ 04 sie 2011, 11:40 ]
Tytuł:  Re: WR i experymenty z rura

Bo długość rury zmienia też regulacje silnika. Bo tak jak zauważyłeś trzeba pewnie też manipulować WR'em, ale najpierw trzeba go mieć, no i zbiorniczek wyrównawczy aby uniezależnić składu mieszanki od ciśnienia w rurze.
Daniel (lub Admin) może przeniesiesz wątek do mechaniki, a tu umieścisz tylko info o tym że kupisz WR. (będzie bardziej czytelnie).
Takie cuś możesz kupić za niewielkie pieniądze, tam gdzie Ci mowiłem lub zastosować iglice do bezpiecznej regulacji paliwa z silników MVVS (koszt 30zł)

Autor:  ami_n [ 17 sie 2011, 15:07 ]
Tytuł:  Re: WR i experymenty z rura

No to chyba gra nie jest warta swieczki. Ostatnie eksperymenty nie wykazaly zadnych widocznych zmian w zachowaniu modelu.
http://www.pol467.eu/wordpress_121122/?p=1043

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/