Ogólnopolskie forum modelarzy FSR http://www.fsrv.wroclaw.pl/forum/ |
|
WR i experymenty z rura http://www.fsrv.wroclaw.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=1497 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ami_n [ 01 sie 2011, 12:08 ] |
Tytuł: | WR i experymenty z rura |
Na treningu w rawie skrocilem rure do 20cm i model plywal dosc szybko. Postanowilem experymentalnie sprawdzic jak to jest z ta dlugoscia rury. Zainstalowalem mechanizm do regulacji dlugosci rury w oparciu o serwomechanizm. http://www.pol467.eu/wordpress_121122/?p=1015 Przyznam szczeze ze jestem troche rozczarowany. Efektow nie zaobserbowalem. Doszedlem do wniosku ze do dalszych experymentow bede potrzebowal dobrego wr. Ma ktos cos takiego na zybciu? |
Autor: | adam [ 01 sie 2011, 15:53 ] |
Tytuł: | Re: WR i experymenty z rura |
Kolego ile cm przesuwasz rurę i w jaki sposób rozwiązałeś problem kolektora? Meniu |
Autor: | henvis [ 02 sie 2011, 08:36 ] |
Tytuł: | Re: WR i experymenty z rura |
Hm... bardzo ciekawe eksperymenty i zaskakujace wyniki. Dobrze zgrana z silnikiem rura musialaby dodac 15-20% mocy. W sedno jest pytanie od Meniu o hermetyzacji kolektora, bo tam moze byc przyczyna takich wynikow. |
Autor: | ami_n [ 02 sie 2011, 13:21 ] |
Tytuł: | Re: WR i experymenty z rura |
henvis napisał(a): Hm... bardzo ciekawe eksperymenty i zaskakujace wyniki. Dobrze zgrana z silnikiem rura musialaby dodac 15-20% mocy. W sedno jest pytanie od Meniu o hermetyzacji kolektora, bo tam moze byc przyczyna takich wynikow. Rura dziala, bo po po skroceniu gorzej wkreca sie na obroty np po wyjsciu z zakretu gdy zdjalem gaz model musial troche poplynac zanim wskoczyl na obroty. Natomiast ciekawy byl brak zmiany obrotow. Z uszczelnieniem nie ma raczej problemu bo model bylby upaprany przy kolektorze nawet przy niewielkim przedmuchu. Do uszczelnienia uzylem zwyklej mufy silikonowej. http://www.pol467.eu/wordpress_121122/?p=994 Wyglada na to ze zdemontuje to cale ustrojstwo, bo dodatkowe serwo zajmuje mi miejsce radiowym i odbiornik mi sie slabo miesci |
Autor: | henvis [ 03 sie 2011, 09:15 ] |
Tytuł: | Re: WR i experymenty z rura |
Cytuj: brak zmiany obrotow Cha cha... obroty wzrosna gdy silnik znacznie zwiekszy moc. Dlugosc rury chyba cudow nie zrobi! |
Autor: | Bartek [ 04 sie 2011, 11:40 ] |
Tytuł: | Re: WR i experymenty z rura |
Bo długość rury zmienia też regulacje silnika. Bo tak jak zauważyłeś trzeba pewnie też manipulować WR'em, ale najpierw trzeba go mieć, no i zbiorniczek wyrównawczy aby uniezależnić składu mieszanki od ciśnienia w rurze. Daniel (lub Admin) może przeniesiesz wątek do mechaniki, a tu umieścisz tylko info o tym że kupisz WR. (będzie bardziej czytelnie). Takie cuś możesz kupić za niewielkie pieniądze, tam gdzie Ci mowiłem lub zastosować iglice do bezpiecznej regulacji paliwa z silników MVVS (koszt 30zł) |
Autor: | ami_n [ 17 sie 2011, 15:07 ] |
Tytuł: | Re: WR i experymenty z rura |
No to chyba gra nie jest warta swieczki. Ostatnie eksperymenty nie wykazaly zadnych widocznych zmian w zachowaniu modelu. http://www.pol467.eu/wordpress_121122/?p=1043 |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |