Nie bardzo rozumiem skąd ten atak , ale odpowiem Ci na nurtujące Cie pytania. Fajnie że zaglądasz na forum rc.auto ale powinieneś najpierw przeczytać zasady tam panujące i poznać jego specyfikę. Każdy kto uzyskal statut zawodnika figuruje na forum z imienia i nazwiska i to miedzy innymi pozwala rozróżnic kto i co potrafi. Wymieniles dobrych zawodników, zapomniales o innych znanych nazwiskach osób które wygrywają nie od dzis , pomylileś równiez zawodników z klas elektrycznych ale to nic.Również kilka z tych nazwisk jest już nieaktualnych bo osoby te nie startują od kilku ladnych lat. Skoro uznajesz wymienionych przez Ciebie za asiorów to znajdz mi wypowiedzi i porady tych zawodników- nie znajdziesz ich za wiele. Po prostu nie da sie wszystkiego przenieść na klawiaturę komputera i zapewne po prostu im się nie chce. Specyfika forum jest taka że można pisac różne rzeczy , weryfikują sie same.
Tor w Piasecznie byl prywatnym torem , tor w Michalkowicach - prosze z pytaniami do kol. Z. Ciećwierza, on nim zarządza.
Co do Waszej wiedzy na temat paliw- macie ją i stosujcie, jeżeli się sprawdza, lejcie do nowych silników co chcecie lub w co wierzycie. Nie pisz jednak że paliwo robione przez Was jest lepsze od firmowego bo jest to moim zdaniem samochwalstwo.Bardziej w to wierzysz niż jestes w stanie udowodnic.
Plywalem jako junior i znam specyfikę tego sportu , zapewniam Cie że pomimo tego że autek nie robi sie samemu to jest to trudna dyscyplina i na sukces sklada sie mnóstwo czynników.
Co do jeszcze jednej sprawy: jak dlugo walczycie nad AMB , zasadność zakupu takiego urządzenia dla sekcji w której jest może 30 zawodników jest także wątpliwa, skupcie sie nad pozyskiwaniem nowych zawodników a nie rozstrząsajcie tematy na innych forach, może one was śmiesza ale czyż modelarstwo ogólnie nie jest zabawne?
Pozdrawiam serdecznie
Artur Dzierzęcki
P.S. Temperature świecy mierzy się po conajmniej 4 min jazdy, pozwala ona na ustalenie idealnego skladu mieszanki , temp. świecy w kazdym silniku jest inna ale górną optymalną granica dla silnika 3,5ccm jest temp 125-130*C Wplyw na temp ma równiez regulacja skladu na malych i srednich obrotach , zwlaszcza na krętych torach i off-road. Pomiar po ukończonym biegu mija sie z celem. Dobór świecy jest niezwykle prosty, ja polecam do silnikow 2.11ccm Novarossi 5,6 ( lub odpowiednik) a do 3,5 7,8 i co tutaj dalej dodawać . Jeżeli ktokolwiek na forum pisze inne rzeczy, często bzdury to po prostu nie chce mi się już tlumaczyc co i jak , dodatkowo jestem związany z firmą Serpent i często moje wypowiedzi są odbierane jako marketing.
Zapisales sie na forum 4 sierpnia 2006r , czyżby pod wplywem impulsu? Masz okazje pomóc i podzielić się swoją wiedzą w szerokim zakresie , może wytlumaczysz wiele ciekawych zjawisk mlodym adeptom tródnej sztuki modelarskiej.
|