Artur Dzierżecki powiedział:"to zapraszam do samochodziarzy ale uprzedzam - rynek bardzo wybredny[...]No to rzeczywiście rozmawialeś z ,,asiorami,, w tej branży." I BARDZO NAIWNY!! Ale to dopiero "pikantny" smaczek:
"jak ustawic dobrze silnik zeby nie gasl i mial bardzo duza moc??
jak ktos ma jakies wskazowki to prosze o napisanie. "
Dzieki
_________________
Pozdrawiam
__________
The Cura
Powrót do góry
Adam Jaszczurowski
-=ADA$=-
Dołączył: 20 Sie 2003
Posty: 3371
Wysłany: Nie Kwi 10, 2005 8:47 am Temat postu:
--------------------------------------------------------------------------------
pewnie trzeba bedzie zubozyc mieszanke, ale nie za duzo za kazdym razem o ok 1 godzine (wyobraz sobie tarcze zegara) i troche pojezdzic zeby silnik przyzwyczail sie do zmian, ale zasadniczo moze sprobowac:
Szybki przejazd (maksymalnie otwarta przepustnica) a nastepnie troche zubozuc i ponownie pojezdzic i szybki przejazd, bedziesz tak zubozal az bedziesz widzial postep, tzn tak dlugo jak po kazdym zubozeniu auto bedzie jechalo wzglednie syzbciej (mozesz to nawet zmierzyc) jak przestaniesz widziec poprawe to wzbogac o ok 1/6 obrotu.
Co jest istotne zeby na pelnej przepustnicy byl widoczny dosyc gesty, niebieski dym. Po ustawieniu sprawdz czy silnik sie nie przegrzewa (powyzej ok 270F albo 135*C) jesli tak to wzbogac jeszcze troche mieszanke.
Tyle do glownej iglicy, co do niskich obrotow jest kilka szkol, jedna z nich jest taka zeby po delikatnym przegazowaniu obroty spadna do szybkich niskich, a pozniej do normalnych, jesli te szybkie niskie utrzymuja sie przez ok 5 sekund, to trzeba zubozyc mieszanke az bede sie utrzymywaly 20-25sekund, i uznac je za zwykle niskie, tzn ustawic zamkniecie (sruba ze sprezynka zwykle) gaznika tak zeby auto nie jechalo, ani nie krecilo kolami.
to nie ja wymyslalem tylko skopiowalem prawie ze dokladnie z instrukcji Świętej Pamieci Rona Parisa
Panie Dzierzecki pan mi powie , ilu jest u was na dobrym poziomie zawodników w spaliniakach skoro ,na pytanie postawione przez modelarza znalazła sie jedna(SIC!) odpowiedz?(To jest cytat z forum w którym pan jest moderatorem), pomijam fakt że tresć odpowiedzi to niesamowita wydumka.Ale skoro tylko jedna była i przez ponad rok nikt ni odpowiedział to można wnioskować ze wszyscy nie wyłączajac pana, usiłują poprawnie wyregulować silnik stosujac tą (watpliwą w skutecznosci) metodę. Zabawne są wasze kontrole temperatury silnika po biegu, by broń boze sie nie przegrzał.No ale zdażają się tacy co maja trochę rozumu w głowie ( przeczytaj sobie post Dragona w temacie : Jaka świece wybrac).
Co do paliwa, odpowiem panu: prawie nikt z nas niestosuje kupnych (paliw), z kilku powodów: 1 Jak ktoś z nas kupi sobie nowy silnik wyczynowy to zazwyczaj nie bedzie ryzykował lejąc "gotowca' choćby był firmowany znanym nazwiskiem, 2 Większośc stosuje paliwo o takim składzie o jaki w ogóle nie wystepuje w sprzedaży, robi sie samemu i wie co sie leje do baku.
Skoro pan mówi o organizacji, sugerujac że wam tak dobrze wychodzi wszystko czego sie podejmiecie, to czy pan wie że tor OFFRoad zrobiony w Piasecznie i widniejacy(do dziś!) na waszej stronie
www.rcauto.pl, od zeszłej jesieni NIEISTNIEJE, bo zarósł, i nikomu sie z sekcji niekwapiło by go skosić, podobnie z torem w Michałowicach, tak wam zależy żeby torów było więcej.Nawet jeśli był on budowany na jedne zawody, to i tak niezmienia to faktu że jest pan nie w "temacie" nie tylko tu ale i na "własnym" podwórku.
A asiorów to jest żeczywiscie kilku:W. Bukryj, Ł. Marczyk, Omelańczuk, Kowalczyk, Dzwigaj, M. Mamczarz,Janek Matukin, Marcin Mazurek(ci ostani niestety starują sporadycznie.Reszta to niestety jest tłem na nich, a wygrywaja wtedy jak któregoś z nich niema na zawodach.