Ogólnopolskie forum modelarzy FSR
http://www.fsrv.wroclaw.pl/forum/

Czyżby miniaturyzacja i u Was?
http://www.fsrv.wroclaw.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=185
Strona 2 z 2

Autor:  Artur_Dzierzecki [ 05 sie 2006, 07:41 ]
Tytuł: 

Nie bardzo rozumiem skąd ten atak , ale odpowiem Ci na nurtujące Cie pytania. Fajnie że zaglądasz na forum rc.auto ale powinieneś najpierw przeczytać zasady tam panujące i poznać jego specyfikę. Każdy kto uzyskal statut zawodnika figuruje na forum z imienia i nazwiska i to miedzy innymi pozwala rozróżnic kto i co potrafi. Wymieniles dobrych zawodników, zapomniales o innych znanych nazwiskach osób które wygrywają nie od dzis , pomylileś równiez zawodników z klas elektrycznych ale to nic.Również kilka z tych nazwisk jest już nieaktualnych bo osoby te nie startują od kilku ladnych lat. Skoro uznajesz wymienionych przez Ciebie za asiorów to znajdz mi wypowiedzi i porady tych zawodników- nie znajdziesz ich za wiele. Po prostu nie da sie wszystkiego przenieść na klawiaturę komputera i zapewne po prostu im się nie chce. Specyfika forum jest taka że można pisac różne rzeczy , weryfikują sie same.
Tor w Piasecznie byl prywatnym torem , tor w Michalkowicach - prosze z pytaniami do kol. Z. Ciećwierza, on nim zarządza.
Co do Waszej wiedzy na temat paliw- macie ją i stosujcie, jeżeli się sprawdza, lejcie do nowych silników co chcecie lub w co wierzycie. Nie pisz jednak że paliwo robione przez Was jest lepsze od firmowego bo jest to moim zdaniem samochwalstwo.Bardziej w to wierzysz niż jestes w stanie udowodnic.
Plywalem jako junior i znam specyfikę tego sportu , zapewniam Cie że pomimo tego że autek nie robi sie samemu to jest to trudna dyscyplina i na sukces sklada sie mnóstwo czynników.
Co do jeszcze jednej sprawy: jak dlugo walczycie nad AMB , zasadność zakupu takiego urządzenia dla sekcji w której jest może 30 zawodników jest także wątpliwa, skupcie sie nad pozyskiwaniem nowych zawodników a nie rozstrząsajcie tematy na innych forach, może one was śmiesza ale czyż modelarstwo ogólnie nie jest zabawne?
Pozdrawiam serdecznie
Artur Dzierzęcki

P.S. Temperature świecy mierzy się po conajmniej 4 min jazdy, pozwala ona na ustalenie idealnego skladu mieszanki , temp. świecy w kazdym silniku jest inna ale górną optymalną granica dla silnika 3,5ccm jest temp 125-130*C Wplyw na temp ma równiez regulacja skladu na malych i srednich obrotach , zwlaszcza na krętych torach i off-road. Pomiar po ukończonym biegu mija sie z celem. Dobór świecy jest niezwykle prosty, ja polecam do silnikow 2.11ccm Novarossi 5,6 ( lub odpowiednik) a do 3,5 7,8 i co tutaj dalej dodawać . Jeżeli ktokolwiek na forum pisze inne rzeczy, często bzdury to po prostu nie chce mi się już tlumaczyc co i jak , dodatkowo jestem związany z firmą Serpent i często moje wypowiedzi są odbierane jako marketing.
Zapisales sie na forum 4 sierpnia 2006r , czyżby pod wplywem impulsu? Masz okazje pomóc i podzielić się swoją wiedzą w szerokim zakresie , może wytlumaczysz wiele ciekawych zjawisk mlodym adeptom tródnej sztuki modelarskiej.

Autor:  AndrzejC [ 13 sie 2006, 22:02 ]
Tytuł: 

Arturku! to co sobie tam piszecie o wyższości jednej klasy nad inną to sobie piszcie ! ale o paliwie , to niestety nie masz racji! sprawdziłem wszystkie paliwa jakie tylko byly w zasięgu! i okazało się , że jednak na paliwie które sam wymieszałem łodka pływa najlepiej! i nie jest to żadne samochwalstwo! Inną sprawą jest skład tego paliwa! takiej mieszanki jakiej używam nie da się kupić! i tyle! A co do autek to dalej twierdzę, że Wielu z Was kupiło sobie zabawkę i udaje zawodników! Pozdrowienia dla samochodziarzy! A.C.

Autor:  Elwis [ 14 sie 2006, 00:35 ]
Tytuł: 

Ja równiez polałem paliwo gotowe lat kilka temu ,ModelTechnicsa barwione na cytrynowy kolor, NoVA wogóle nie chciała na tym poprawnie chodzić, od tej pory nie ufam sugestiom typu: Mistrz Polski Szczepaniak lata na TORNADO , to kiedy ty zaczniesz latac na pożądnych paliwach. Bo to jest BZDURA!! Pomijam jóż fakt że silniki które stosujemy mają( każdy z rodzaju i marki) różnie zalecane przez producenta składy oleju w paliwe. No i weż tu znajdż paliwo które będzie miało w składzie tyle oleju ile potrzeba i nitra ile wymagamy.
Co do zawodników w autkach, Nie widze róznicy miedzy zawodnikiem lektro a spalinowym, ponieważ, ci których wymieniłem a bawia sie elektrykami, z powodzeniem mogą konkurować w spaliniakach (na asfalcie czy też na gruncie), exemplum Norbert Omelańczuk. Wypowiedzi asiorów znalzłem,w dziale TYLKO dla ZAWODNIKÓW, , temat docieranie, hmm im dalej czytajac tym tymbardzie sie trafiuały sensowniesze wypowiedzi. Ale mam pytanie czy większosć z was dociera silnik na nitrze tak jak zaleca( pozostałą częsc jego wypowiedzi uznaje za słuszną) W. Bukryj??!!To w takim razie jaka jest żywotnosć takiego silnika u najlepszych w IC8sport i innych kategoriach rozgrywanych na asfalcie??

Autor:  Artur_Dzierzecki [ 14 sie 2006, 03:29 ]
Tytuł: 

Koledzy Andrzeju i Elwis, nie będę Was do niczego przekonywal, macie swoją teorię , swoje zdanie i wielką wiarę w to ,że to w co się BAWICIE jest najwyższą formą wtajemniczenia modelarskiego i w tym trwajcie.
Wiara i komfort psychiczny są najważniejsze.
Model Technics nie jest paliwem do wyczynowych silników i chyba dalo się zauważyć , że silniki na nim nie chcą gadać. Paliwo autkowe zawiera do 10% oleju więc zrozumiale jest to że do waszych silników się po prostu nie nadaje.
Tak, silniki docieramy na nitro w sposób dla Was nie do przyjęcia, silniki chodzą bardzo krótko , często wymieniamy korbowody, lożyska i wszystko co się da , ladujemy poootężną kasę i dobrze się bawimy.
Koledzy, macie takie samo pojęcie o silnikach autkowych jak ja o lódkowych.
Tak Andrzejku, wielu z nas kupilo sobie modeliki i udaje zawodników ale o dziwo ciągle ich przybywa i co ciekawe , nawet z Waszego grona.
Tym samym kończę swoje wypowiedzi na forum w tym temacie który zresztą bardzo odbiegl od pierwowzoru, obecnie zapewne będziecie zajmować się analizą M.Ś i przygotowaniami do następnych.
Również serdecznie pozdrawiam modelarzy fsr-owców.

Autor:  ZBYSZEK_BŁASZCZYK [ 14 sie 2006, 20:17 ]
Tytuł: 

Rzeczywiscie jest tak, ze w samochodzie lepiej spisuje sie fabryczne paliwo, a w fsr robione indywidualnie. Testowalem wiele paliw takze "autkowych" i z zadnego nie bylem zadowolony tak jak z tego, ktore dobralem metoda prob i bledow. Co do 10 % oleju to nic nadzwyczajnego zdazalo sie stosowac 6-7 %.
Mysle ze jest tak poprostu dlatego ze do samochodow produkuje silniki 20 liczacych sie firm do fsr ... 2. Pozadnego paliwa do fsr nie robi zadna firma i tyle.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/