Ogólnopolskie forum modelarzy FSR http://www.fsrv.wroclaw.pl/forum/ |
|
Budowa FSR Thunder 26ccm http://www.fsrv.wroclaw.pl/forum/viewtopic.php?f=8&t=702 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | KKrzysztof [ 15 gru 2008, 20:56 ] |
Tytuł: | Budowa FSR Thunder 26ccm |
Witam, Po nieudanym sezonie 2008 zakupić nowy kadłub wraz z silnikiem. Tutaj będę zamieszczać zdjęcia zawirające postęp w pracach. Wybór padł na kadłub Thuner od Marles'a. Kadłub: Silnik, który do niego wpakuje to: CDN. |
Autor: | AndrzejC [ 15 gru 2008, 21:14 ] |
Tytuł: | Re: Budowa FSR Thunder 26ccm |
Wygląda na to ,że klasa FSR35 stanie się najpopularniejszą klasą na polskich zawodach . Pisz ile się da paru fachowców już tu jest. Owocnej pracy. jakbyś czegoś potrzebował daj znać. A.C. |
Autor: | ZDALNY [ 16 gru 2008, 14:55 ] |
Tytuł: | Re: Budowa FSR Thunder 26ccm |
Witam bardzo ładny quickdraw : A kadłubik to thunder 1 czy 2.Mam nadzieje że zrobisz więcej fotek tez mnie interesuje taki stateczek. POZDRAWIAM ARTUR FEDOR |
Autor: | KKrzysztof [ 16 gru 2008, 18:22 ] |
Tytuł: | Re: Budowa FSR Thunder 26ccm |
To jest Thunder 2 A tutaj sprzędło, które miejmy nadzieje, że wytrzyma. Parametry silnika: Cikawe czy to wogóle prawda. Czas pokaże. |
Autor: | kruszyna [ 16 gru 2008, 23:51 ] |
Tytuł: | Re: Budowa FSR Thunder 26ccm |
Krzysiu jak możesz to zamiesc wiecej zdjęć silnika i kadłubu oczywiście (dno):) pozdrawiam i życzę postępów w budowie |
Autor: | KKrzysztof [ 17 gru 2008, 22:58 ] |
Tytuł: | Re: Budowa FSR Thunder 26ccm |
Dno modelu: Silnik: |
Autor: | ZDALNY [ 19 gru 2008, 11:14 ] |
Tytuł: | Re: Budowa FSR Thunder 26ccm |
Mam prośbe mógłbys zmierzyć szerokosć dna na samym końcu POZDRAWIAM ARTUR FEDOR |
Autor: | KKrzysztof [ 04 mar 2010, 19:51 ] |
Tytuł: | Re: Budowa FSR Thunder 26ccm |
Są to nowe jednostki napędowe do modeli 26cm. |
Autor: | Maruś [ 12 mar 2010, 20:35 ] |
Tytuł: | Re: Budowa FSR Thunder 26ccm |
http://images29.fotosik.pl/289/02a468ef69932543.jpg z tego tematu viewtopic.php?f=12&t=536&st=0&sk=t&sd=a&start=15 ja mam takie i na nim jest koło zamachowe. Jest to sprzęgło od napędu CNC tzw "normalia" Tutaj na foto jeszcze luźne ale zamocowane jest na tej części od silnika. wiele rzeczy się uwaliło ale sprzęgło i koło pasowe są idealne. Marek Zelech |
Autor: | Zbigniew50S [ 06 mar 2011, 15:52 ] |
Tytuł: | Re: Budowa FSR Thunder 26ccm |
Mam prośbę o pomoc /wymiary/położenia silnika wału i steru w kadłubie Thunder Jak duży zbiornik czy 1,5-2 l wystarczy /silnik 26cm/ |
Autor: | tomost72 [ 18 mar 2011, 14:03 ] |
Tytuł: | Re: Budowa FSR Thunder 26ccm |
A jaki masz kolego motorek? to ważne czy koło masz z przodu (RCMK) czy z tyłu (tak jak np. QuickDraw) od tego zależy jaki kąt wału dasz radę ustawić. Generalnie ten kadłub to jest V15 a nie 27, pływa nim się dosyć ciężko. Ja walczyłem z nim cały sezon, i nadal muszę uważać. Każdy boję pokonujesz "z gazem" inaczej kończy się to na "brzuchu". pozdrawiam Tomasz Ostrowski a...kup sobie duuuużo szpachlówki |
Autor: | Zbigniew50S [ 19 mar 2011, 01:52 ] |
Tytuł: | Re: Budowa FSR Thunder 26ccm |
Witam. Motorek to RCMK S254 /kołó z tyłu/ Jest to moja pierwsza benzynka stąd te pytania. Niezłe wyzwanie z tą szpachlówką /a już myślałem że obejdzie się bez / więc i ja powalczę. Pozdrawiam Zbigniew S. |
Autor: | tomost72 [ 19 mar 2011, 21:59 ] |
Tytuł: | Re: Budowa FSR Thunder 26ccm |
Wymiary podaję od rufy (moje wymiary) ster 120mm, koniec wału 255mm, wyjście wału (rurka fi 10) 413mm, oś silnika 620mm, największa śruba fi 62mm wg Dave 140/270/350-430/630mm pozdrawiam Tomasz Ostrowski |
Autor: | Zbigniew50S [ 21 mar 2011, 00:15 ] |
Tytuł: | Re: Budowa FSR Thunder 26ccm |
Po wstępnych przymiarkach wyszło mi coś takiego ster 135 wał 270 wyjście wału 440 silnik 640 przy założeniu że śruba to 57 max59 /większej chyba nie pokręci / wracam jeszcze do pytania o zbiornik jak duży /jest coś gotowego czy plastikowe butelki/ Dzięki za informacje pozdrawiam Zbigniew S. |
Autor: | tomost72 [ 21 mar 2011, 20:50 ] |
Tytuł: | Re: Budowa FSR Thunder 26ccm |
Przy takich ustawieniach możesz mieć problem z wyjściem z wody.(tak na oko) Masz wszystko przesunięte do przodu i słabszy motor. Twój motorek ma mniejsze obroty ale większy moment, śrubę 60 będzie ciągną. Jaki kąt wału wyszedł Ci? Ja celowo mam wszystko do tyłu przesunięte, zanim zrobiłem tą łódkę miałem ten komfort, że mogłem pooglądać jak pływa Krzyśka i zrobiłem korekty. Najważniejszy jest kąt wału i środek ciężkości. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |