Ogólnopolskie forum modelarzy FSR

Ogólnopolskie forum modelarzy FSR
Teraz jest 01 kwi 2020, 01:06

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 cze 2015, 21:01 
Offline
Praktykant
Praktykant

Dołączył(a): 23 sie 2010, 11:00
Posty: 132
Cytuj:
Wlałem, i co mi ku..wa zrobicie!?
- nie po to pisałem i nie myślę w tych kategoriach, Moim zdaniem i nie tylko moim w Miłocinie był lany nitrometan do std niejednego, ja się przyznałem do tego żeby pokazać jak skostniałe przepisy prowadzą do patologii.
Oczywiście inni powiedzą nie lalem nitro to nowe paliwo i błyszczące śruba spowodowała ze slizg za..la jak ta lala.

sam andrzej jesteś nie konsekwentny Oleje inne niz rycyna TAK - ale nitro NIE- wiec już wypaczasz podstawy powstania tej klasy i jej założeń, których chcesz tak bronić.
Cytuj:
że nitrometan nie jest żadnym złotym środkiem, pozwalającym na idealną pracę każdego silniczka

to po co lejesz do 7,5 i 15- wyreguluj dobrze i bez nitro popływaj.

Cytuj:
Chemia paliwowa poszła daleko do przodu i ilość oraz dostępność bardzo dobrych mieszanek olejowych wzrosła. Wielu zawodników zaczęło używać paliw gotowych dostępnych w sklepach. Producenci paliw, oprócz informacji, ze w paliwie jest lub nie ma nitrometanu, nie zdradzają swoich receptur. Wiem z ostatnich moich doświadczeń, że paliwo dobrej firmy jest na pewno lepsze, od tego, które sami robimy. Dopuszczając dowolność oleju w paliwie wg mnie zrobimy tylko dobrze naszym motorkom.

- i to jest uzasadnienie czego, zamiast oleju wpisz nitrometan i też będzie ładne uzasadnienie zmiany w przepisach.
I nie pisz w ten sposób bo jest paliwo 80/20 gdzie jest tylko rycyna i nic więcej- więc to co piszesz też jest demagogią a może ...?

Cytuj:
spowoduje zdublowanie klasy STD ze zwykłą kategorią V3,5.A to nie ma większego sensu

jakie zdublowanie - jak ktos wywali 40% nitro to raczej model nie popłynie a śruba 50 bez przekładni nie pójdzie- więc bez demagogi. mówimy o dodatku nitro na poziomie 5-10 % albo mniejszej, tak aby łatwiej regulować.
Andrzej przepisy się nie obroniły i to ze w klasie std startuje więcej zawodników niz w 3,5 raczej nie jest powodem do dumy, po prostu ta klasa jest tania- zobacz ile kosztuje paliwo do V, motor, serwis itd-


a teraz zagadka:
czy dla widzów fajniejsze jest jak widzą 6-7 modeli pływających czy jak widzą dwa modele pierdzące a momentami wogóle nie widza modeli bo kiepsko były wyregulowane przez
Cytuj:
delikwentów, którzy nie potrafią poradzić sobie z regulacją swoich silników
. Opcja nr 2 najczęściej występuje podczas biegów STD.
maszyna do wykrywania nitrometanu w klasie std - to już jest odlot.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 cze 2015, 09:36 
Offline
Fachowiec
Fachowiec

Dołączył(a): 25 mar 2007, 15:43
Posty: 300
Lokalizacja: Wałbrzych/Jawor
Kolego crimen76 widzę że jesteś chłop.z jajami bo potrafisz się przyznać do oszustwa to może ujawnisz swoją osobowość bo chciałbym wiedzieć z kim pływam i myślę że nie tylko ja chciałbym to wiedziec

_________________
Z pozdrowieniami modelarskimi
Grzegorz Hucher
POL-401


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2015, 00:59 
Offline
Wrocław Team
Wrocław Team

Dołączył(a): 17 lis 2006, 16:28
Posty: 195
Skoro już poruszacie taki temat to i ja może dorzucę do piecyka jako osobo coś wiedząca ale nie zainteresowana klasą tylko dlatego że mnie osobiście nudzi właśnie podejście do paliwa i pływanie bez nitra, może dla zawodnika jednego jest to fajne drugi kombinuje jak innym dołożyć i już jest patologia . A ja uważam że kolego tu ma rację, aby klasa była atrakcyjna to wyścig musi się podobać nie tylko wam ale i kibicom a dodam że sami jesteście najlepszymi kibicami a i wam na nich najbardziej zależy. Skoro jest trudno to udowodnić skoro brak nitra powoduje duże kłopoty w regulacji silnika a tak jest, uwolniłbym ten zapis i pozwolił nitro stosować dla lepszego efektu a wprowadził zapisy inne ograniczające i łatwo sprawdzalne typu przykładowo długość kadłuba, szerokość, brak klap pojemność zbiornika na 2 tankowania jak w autkach dla zabawy, czy coś co jest bardzo łatwe do sprawdzenia, może właśnie jeden typ kadłuba że sklejki z jednej dokumentacji to byłby prawdziwy standard tak jak na początku było zamierzone skoro jest to klasa Wrocławska to dajcie szanse Wrocławiowi to dopracować i zacząć od nowa za rok ,rok to dużo czasu na zmiany jak formule. . A w takim gronie nie będzie problemu coś postanowić z akceptacją ogółu , pamiętajmy że 10 modeli na wodzie tworzy widowisko a 2-3 to profanacja tego widowiska i marazm. Władek OL


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2015, 05:45 
Offline
Kozak
Kozak

Dołączył(a): 10 sie 2009, 20:55
Posty: 596
Panowie , dzisiaj widać że jest to klasa najbardziej popularna i oblegana w Polsce i nie tylko . Do Jawora zgłosiło się aż dwudziestu zawodników . REGULAMIN jest opracowany i tego się trzymajmy , Jak komuś paliwo przeszkadza to może pływać w FSR 3,5 . Większości kolegom to nie przeszkadza . Jeszcze jedno porównajcie jak dzisiaj wygłąda wyścig w tej klasie a jak wyglądał jeszcze parę lat temu .

Pozdrawiam Waldek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2015, 12:19 
Offline
Wrocław Team
Wrocław Team

Dołączył(a): 17 lis 2006, 16:28
Posty: 195
Waldi ja się nie wtrącać ale skąd wiesz kto ile nitra leje ,tu nie patrz na fer pley bo rycerzy średniowiecza brak.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2015, 13:41 
Offline
Kozak
Kozak

Dołączył(a): 10 sie 2009, 20:55
Posty: 596
Władku , zdarzało się w przeszłości że ktoś popłynął na nitrze , moim zdaniem tacy koledzy natychmiast powinni być wyeliminowani z tego środowiska , albo sami powinni odejść dla dobra tej wyjątkowej grupy modelarzy .

Pozdrawiam Waldek


Ostatnio edytowano 15 cze 2015, 15:43 przez Wilwaldi63, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2015, 14:42 
Offline
Fachowiec
Fachowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2006, 21:24
Posty: 227
Lokalizacja: olsztyn
w f1 w zbiorniku musi zostać na koniec wyścigu paliwo , i w przypadku pierwszej 3 pobierana jest próbka .dalszy ciąg w przypadku stwierdzenia niezgodności prosty -dyskwalifikacja . jesli ktoś decyduje się na udział w starcie w klasie pomyślanej jako tania i nie stosuje się do przepisów w niej stosowanych i dodaje nitro , a nie daj boże jeszcze pokazuje to młodzikom lub juniorom to jest świnia i żul . pozdrawiam marek żebrowski


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2015, 15:16 
Offline
Asior
Asior
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2006, 22:38
Posty: 3060
Lokalizacja: Wrocław
Marek. Mocno powiedziane :D . Ale rację masz.
Ciekawe,że o paliwie najwięcej gadają ci,którzy klasą STD zainteresowani są tyle, o ile. Jak rozmawiałem z samymi zawodnikami STD, to wszyscy, albo prawie wszyscy chcą paliwa bez Nitrometanu. Dyskusja moim zdaniem zbędna. Mamy możliwość pomiaru na spektrometrze i teraz już nie będzie zmiłuj. Delikwent wpadnie, to dyskwalifikacja z zawodów. Za recydywę dyskwalifikacja z kategorii i po sprawie. Zasad nie ustalamy po to,żeby je łamać, tylko po to żeby się ich trzymać.
A.c.

_________________
Jeżeli posiadasz stary spalinowy silnik modelarski do kolekcji i chcesz go oddać w dobre ręce, daj znać. Omówimy warunki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2015, 18:51 
Offline
Praktykant
Praktykant

Dołączył(a): 23 sie 2010, 11:00
Posty: 132
Witam
nie siejcie demagogi i nie zaklinajcie rzeczywistości
Cytuj:
dzisiaj widać że jest to klasa najbardziej popularna i oblegana w Polsce i nie tylko . Do Jawora zgłosiło się aż dwudziestu zawodników

nie jest ważne ilu się zgłosiło a ilu pływało podczas biegu. I to że tyle osób jest w tej klasie raczej nie jest powodem do dumy dla FSrow w Polsce. Nie patrzcie na Niemcow bo oni tą klasę traktują jako dodatek do innych klas a nie na odwrót.
Cytuj:
zdarzało się w przeszłości że ktoś popłynął na nitrze , moim zdaniem tacy koledzy natychmiast powinni być wyeliminowani z tego środowiska , albo sami powinni odejść dla dobra tej wyjątkowej grupy modelarzy .

eliminujcie, eliminujcie bardzo dobry pomysł na przyszłość- środowisko fsr liczy w polsce 10000 zawodników, więc jest kogo eliminować.
Cytuj:
żul
- ciekawe skojarzenie
Cytuj:
Jeszcze jedno porównajcie jak dzisiaj wygłąda wyścig w tej klasie a jak wyglądał jeszcze parę lat temu .

Tak samo ze dwóch pływa, albo jeden a 7 na pomoscie szarpie motor aby odpalił.
chociaż w tym roku w miłocinie no łódki z..ły jak nigdy, tylko w powietrzu czuć dziwny zapach, paliwo ma rożne kolory i wcale nie słomkowy- ale pewnie łódki zostały dopieszczone, silniki wyregulowane idealnie itd A świstak siedzi i zawija spektrometr w sreberka:)
Jakoś w tym kraju robimy sobie problemy a później je dumnie rozwiązujemy świetnymi pomysłami racjonalizatorskimi-zamiast coś uprościć.
Cytuj:
Jak rozmawiałem z samymi zawodnikami STD, to wszyscy, albo prawie wszyscy chcą paliwa bez Nitrometanu

jakbym miał webrę, mvvs czy asp i drewniany kadłub tez bym się bal lać nitro w obawie o motor i o dużą prędkość :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2015, 19:25 
Offline
Kozak
Kozak

Dołączył(a): 10 sie 2009, 20:55
Posty: 596
Wiesz co kolego , nie Ty budowałeś tą klasę i nie Ty ją będziesz zmieniał .

Pozdrawiam :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2015, 20:53 
Offline
Fachowiec
Fachowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2006, 21:24
Posty: 227
Lokalizacja: olsztyn
asp nie znam ,ale na webrach startowałem , koledzy także. na mvvs także koledzy startowali i nitro stosowaliśmy bez strachu . oj kolego twoja wiedza wymaga uzupełnienia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL