Cytuj:
Wlałem, i co mi ku..wa zrobicie!?
- nie po to pisałem i nie myślę w tych kategoriach, Moim zdaniem i nie tylko moim w Miłocinie był lany nitrometan do std niejednego, ja się przyznałem do tego żeby pokazać jak skostniałe przepisy prowadzą do patologii.
Oczywiście inni powiedzą nie lalem nitro to nowe paliwo i błyszczące śruba spowodowała ze slizg za..la jak ta lala.
sam andrzej jesteś nie konsekwentny Oleje inne niz rycyna TAK - ale nitro NIE- wiec już wypaczasz podstawy powstania tej klasy i jej założeń, których chcesz tak bronić.
Cytuj:
że nitrometan nie jest żadnym złotym środkiem, pozwalającym na idealną pracę każdego silniczka
to po co lejesz do 7,5 i 15- wyreguluj dobrze i bez nitro popływaj.
Cytuj:
Chemia paliwowa poszła daleko do przodu i ilość oraz dostępność bardzo dobrych mieszanek olejowych wzrosła. Wielu zawodników zaczęło używać paliw gotowych dostępnych w sklepach. Producenci paliw, oprócz informacji, ze w paliwie jest lub nie ma nitrometanu, nie zdradzają swoich receptur. Wiem z ostatnich moich doświadczeń, że paliwo dobrej firmy jest na pewno lepsze, od tego, które sami robimy. Dopuszczając dowolność oleju w paliwie wg mnie zrobimy tylko dobrze naszym motorkom.
- i to jest uzasadnienie czego, zamiast oleju wpisz nitrometan i też będzie ładne uzasadnienie zmiany w przepisach.
I nie pisz w ten sposób bo jest paliwo 80/20 gdzie jest tylko rycyna i nic więcej- więc to co piszesz też jest demagogią a może ...?
Cytuj:
spowoduje zdublowanie klasy STD ze zwykłą kategorią V3,5.A to nie ma większego sensu
jakie zdublowanie - jak ktos wywali 40% nitro to raczej model nie popłynie a śruba 50 bez przekładni nie pójdzie- więc bez demagogi. mówimy o dodatku nitro na poziomie 5-10 % albo mniejszej, tak aby łatwiej regulować.
Andrzej przepisy się nie obroniły i to ze w klasie std startuje więcej zawodników niz w 3,5 raczej nie jest powodem do dumy, po prostu ta klasa jest tania- zobacz ile kosztuje paliwo do V, motor, serwis itd-
a teraz zagadka:
czy dla widzów fajniejsze jest jak widzą 6-7 modeli pływających czy jak widzą dwa modele pierdzące a momentami wogóle nie widza modeli bo kiepsko były wyregulowane przez
Cytuj:
delikwentów, którzy nie potrafią poradzić sobie z regulacją swoich silników
. Opcja nr 2 najczęściej występuje podczas biegów STD.
maszyna do wykrywania nitrometanu w klasie std - to już jest odlot.
Pozdrawiam